اتحادیه عرب : آمریکا آشکارا از اسراییل جانبداری می کند

سه شنبه 20 شهریور 1397 - 18:47:5
اتحادیه عرب : آمریکا آشکارا از اسراییل جانبداری می کند

تهران- الکوثر: «احمد ابوالغیط » دبیر کل اتحادیه عرب امروز سه شنبه تصمیم دولت آمریکا برای بستن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن را محکوم کرد و گفت، تجربه نشان داده است دولت آمریکا آشکارا از 'اسراییل ' جانبداری می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،    ابوالغیط تصمیم دولت آمریکا برای بستن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین را از جمله مجموعه سیاست های ظالمانه این کشور در حق فلسطینی ها دانست و گفت، آمریکا می خواهد کار فلسطین را یکسره کند. 
دبیر کل اتحادیه عرب در ادامه گفت، دولت کنونی آمریکا از ماه دسامبر سال گذشته که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و پس از آن سفارت خود را به بیت المقدس منتقل کرد، آشکارا نشان می دهد از 'اسراییل ' جانبداری می کند ، همه اقدامات اخیر دولت آمریکا و از جمله قطع کمک به آنروا و همچنین قطع کمک به فلسطین برای این است که فلسطینی ها را مطیع خود کند.
ابوالغیط افزود، آمریکا، فلسطینی ها را به لجبازی و سرسختی و رد طرح ها و راه حل متهم می کند در حالی که این منطقی و درست نیست زیرا هنوز هیچ طرح روشن و آشکاری برای حل این بحران به فلسطینی ها ارائه نشده است. 
«محمود عفیفی» سخنگوی دبیر کل اتحادیه عرب نیز گفت، مساله فلسطین، یکی از موضوعات اصلی نشست امروز اتحادیه عرب در سطح وزیران است و کشورهای عربی در خصوص پیامدهای خطرناک تصمیم های اخیر آمریکا در مورد فلسطین بحث و رایزنی می کنند.


سه شنبه 20 شهریور 1397 - 14:13:15