هشدار سرلشکر باقری به اخلال‌گران در امنیت ایران

سه شنبه 20 شهریور 1397 - 12:59:14
هشدار سرلشکر باقری به اخلال‌گران در امنیت ایران

تهران- الکوثر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما بر اساس منشور سازمان ملل متحد دفاع از خود را حق مشروع خود دانسته و اجازه نمی‌دهیم ناامنی به داخل خانه‌های ما، جمعیت و کشورمان بیاید و با ریشه این توطئه‌ها مقابله خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرلشکر محمد باقری در چهلمین مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به موضوعات منطقه‌ای اخیر گفت: امروز ما در منطقه‌ای ناآرام به سر می‌بریم که ناآرامی‌آن عمدتاً وارداتی بوده و حاصل فعالیت‌های آمریکا و اذناب منطقه‌ای آن است و این منطقه به عنوان گنج کره زمین مورد طمع قدرت‌های استکباری قرار داشته و بهانه آنها برای حضور در منطقه ناامن نگه داشتن آن است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: همه دنیا دیدند که استکبار جهانی با یک بازو گروه‌های تروریستی را ایجاد کرد و با بازوی دیگر ادعای جنگیدن با آنها را داشت و امروز همه اذعان دارند کشورمان در آرامش منطقه سهمی بی‌بدیل داشته است و مقامات کشورهای عراق و سوریه زمانی که از ما دعوت کردند تا حداقل به صورت مستشاری در منطقه حاضر شویم، قدردان زحمات نیروهای ما هستند.

سرلشکر باقری با اشاره به تحرکات تروریستی برخی گروه‌ها در منطقه کردستان عراق نیز گفت: دشمنان ده‌ها توطئه را طراحی کردند که هیچ یک از آنها به نتیجه نرسید و یکی از آنها تبدیل یکی از کشورهای همسایه به پایگاهی برای ناامن کردن سرزمین ما بود و امروز همه دنیا دید که برخورد ایران با این مراکز فساد چگونه بود.

وی اضافه کرد: اتفاق موشکی اخیر بخش کوچکی از ماجرا بود و بخش بزرگ آن قدرت تدبیر، توان اطلاعاتی و توان فرماندهی ما بود که با قدرت موشکی اخیر به نمایش گذاشته شد و باید دشمنان بدانند چنانچه چنین توطئه افکنی‌هایی ادامه یابد نیروهای مسلح ایران ساکت نخواهند نشست و اگر چه ما همواره صبور بوده و تذکر داده و پیغام می‌دهیم ولی در صورت ادامه یافتن این توطئه‌ها چاره‌ای جز برخورد نخواهیم داشت.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ما بر اساس منشور سازمان ملل متحد دفاع از خود را حق مشروع خود دانسته و اجازه نمی‌دهیم ناامنی به داخل خانه‌های ما جمعیت و کشورمان بیاید و با ریشه این توطئه‌ها مقابله خواهیم کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 20 شهریور 1397 - 12:54:32