جهاد اسلامی : تشکیلات خودگردان شریک جرم شهرک سازی است

یک شنبه 18 شهریور 1397 - 9:13:49
 جهاد اسلامی : تشکیلات خودگردان شریک جرم شهرک سازی است

تهران - الکوثر : در پی تداوم همکاری سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با طرف صهیونیستی ، جنبش جهاد اسلامی فلسطین این تشکیلات را مسئول توسعه شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری و یهودی سازی قدس دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به دیدارهای روزمره و بی نتیجه «محمود عباس » رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین  با گروه های صهیونیستی  در رام الله گفت : هر کس به مقاومت و مقابله با شهرک سازی در کرانه باختری می اندیشد توسط این  تشکیلات و نظامیان صهیونیستی بازداشت می شود. 

به گفته سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، تشکیلات خودگردان فلسطین به جای اصلاح ساختار ساف از طریق دعوت به برگزاری نشست کادر رهبری موقت سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) ؛ ملت فلسطین و گروه های فلسطینی را نادیده می گیرد. 

داود شهاب با اشاره به اینکه  امضای « توافق اسلو» توسط ساف به قیمت ضربه خوردن به حقوق ملی فلسطینیان و محدود شدن مقاومت تمام شد،  افزود: حمایت تشکیلات خودگردان ، ساف و جنبش فتح  از  شهرک سازی و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و نیز سکوت آنان در قبال توزیع سلاح در میان شهرک نشینان پذیرفتنی نیست. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 18 شهریور 1397 - 8:19:47

دسته بندی :