گروه های مقاومت عراق: توطئه جدید آمریکا ، عراق را هدف قرار داده است

چهار شنبه 14 شهریور 1397 - 8:22:31
گروه های مقاومت عراق: توطئه جدید آمریکا ، عراق را هدف قرار داده است

بغداد - الکوثر : گروه های مقاومت عراقی ضمن انتشار بیانیه ای در واکنش به حوادث اخیر بصره اعلام کردند توطئه جدید آمریکا ، عراق را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، گروه های مقاومت عراقی ضمن انتشار بیانیه ای در واکنش به حوادث اخیر بصره اعلام کردند توطئه جدید آمریکا ، عراق را هدف قرار داده است و برخی از سیاستمداران عراقی نیز در این توطئه سهیم شده اند. از حزب الدعوه می خواهیم مانع اقدامات غیر مسئولانه برخی از رهبران خود شود ، چرا که در حال مشارکت در توطئه خارجی ها هستند.

این گروهها افزودند ما و نیروهای مجاهد آماده ایم این صفحه از توطئه چینی ها را پشت سر بگذاریم. به طرفهای خارجی و داخلی دخیل در این توطئه هشدار می دهیم حفظ منافع ملت عراق از مهم ترین اولویت های گروه های مقاومت است. ما با دیده خشم به حضور نظامی نامشروع نیروهای خارجی در عراق نگاه می کنیم. از سید مقتدی صدر می خواهیم دیدگاه و موضع خود را درباره این توطئه پلید اعلام کند. 

فراکسیون پارلمانی "اصلاح و سازندگی" در واکنش به حوادث اخیر بصره اعلام کرد بر حق تظاهرات مسالمت آمیز و مطالبه مشروع حقوق تأکید می کنیم و خواهان کنار نهادن راه حل های ناقص و تشکیل هسته مهار بحران در عالی ترین سطح در استان بصره هستیم. 

فراکسیون پارلمانی "البناء" نیز در واکنش به حوادث اخیر بصره خواستار کنترل اوضاع و مهار ناآرامی ها در این شهر شد و تأکید کرد در صورتی که موفق به تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمانی شود رشد و توسعه بصره را در صدر اولویت های خود قرار می دهد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 14 شهریور 1397 - 7:52:18