عبدالملک بدرالدين : روش سعوديها همانند مشرکان صدر اسلام است

پنج شنبه 8 شهریور 1397 - 0:15:39
عبدالملک بدرالدين : روش سعوديها همانند مشرکان صدر اسلام است

تهران - الکوثر : سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد رژیم سعودی از حج و سیطره اش بر حج و مسجد الحرام سوء استفاده می کند همان کاری که مشرکان در زمان حیات پیامبر خدا (ص) انجام می دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبدالملک الحوثی در سخنانی به مناسبت عید غدیر افزود :« رژیم ظالم و مفسد سعودی که وحشیانه ترین جنایات و مفاسد را مرتکب می شود خودش را با لباس اسلام معرفی می کند. تکفیریها از عنوان جهاد استفاده می کنند و این واژه را تحریف می کنند و در جایی به غیر از جای درست آن استفاده می کنند و آن را در خدمت کسانی قرار می دهند که دین را در جهت منافع خود به کار گرفته اند ، مانند بنی امیه که به مردم ظلم می کردند و آن را مسئله ای ایمانی قلمداد می کردند.»  
وی افزود : گروههای تکفیری از عناوین دینی برای گمراه کردن مردم و حرکت دادن آنها در جهت منافع آمریکا و اسرائیل استفاده می کنند.
رهبر انقلاب يمن تاکید کرد زمانی که امت از منابع هدایت فاصله بگیرد و جدا شود ، زمینه برای ستمگران و مستکبران برای اینکه خود را در جایگاه هدایت و رهبری قرار دهند فراهم می شود. 
عبدالملک بدرالدین افزود روز عید غدیر مناسبت عظیم و مهمی است و همه اهمیت آن را بر اساس نصوص قرآنی و فرمانی که رسول خدا در آن روز اعلام کرد می دانیم و ملت یمن به احیای این مناسبت در طول تاریخ بر اساس هویت ایمانی و پایبندی و تمسک خود به اصول اسلام توجه داشته است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 8 شهریور 1397 - 0:15:25