ذوق‌زدگی رسانه صهیونیست از اظهارات وزیر سعودی

چهار شنبه 31 مرداد 1397 - 20:10:41
ذوق‌زدگی رسانه صهیونیست از اظهارات وزیر سعودی

تهران- الکوثر: اظهارات وزیر به اصطلاح امور اسلامی حکومت سعودی سبب تمجید یک رسانه رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،چند روز پیش شیخ عبداللطیف آل الشیخ وزیر موسوم به امور اسلامی و ارشاد سعودی در تمجید از رژیم صهیونیستی چنین گفته بود: اسرائیل با وجودی آنچه درباره آن می‌دانیم، مانع آمدن مسلمانان به پادشاهی سعودی برای ادای مناسک حج نشده است، در حالی که کشور دیگری(در اشاره به قطر) مانع رسیدن شهروندانش برای ادای حج شد.

این اظهارنظر وزیر سعودی با خوشحالی و استقبال رسانه‌های رژیم صهیونیستی روبرو شده است به طوری که یک پایگاه عربی وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در تمجید از وزیر سعودی چنین نوشته است : خدا را شکر، اسرائیل زمینه ورود بیش از چهار هزار شهروند مسلمان به سرزمین مقدس حجاز را برای ادای فریضه حج  تسهیل کرد.

شبکه الجزیره هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد : شهروندان قطری برای دومین سال پیاپی از ادای فریضه حج محروم شدند. این شبکه به سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی حکومت سعودی در برابر سفر شهروندان قطری به سرزمین وحی برای شرکت در موسم حج اشاره کرده است.

حکومت سعودی طی سال‌های اخیر مسلمانان برخی کشورها از جمله سوریه و یمن و همچنین قطر را به خاطر مسائل سیاسی و به عنوان اهرم فشار محروم کرده است.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 31 مرداد 1397 - 18:12:52