رژیم صهیونیستی جوانان و نوجوانان بیمار غزه را تهدید کرد

چهار شنبه 31 مرداد 1397 - 23:39:21
رژیم صهیونیستی جوانان و  نوجوانان بیمار غزه را تهدید کرد

تهران- الکوثر: رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از سفرهای درمانی جوانان و نوجوانان نوار غزه حتی اگر دچار بیماری کشنده‌ای باشند، جلوگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که از درمان نوجوانان دختر و پسر بالای  16 سال نوار غزه در صورتی که با یکی از اعضای جنبش «حماس» ارتباطی داشته باشند؛ جلوگیری می‌کند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «معاً»، رژیم صهیونیستی این مسئله را به دادگاه عالی نیز ابلاغ و تاکید کرده است که در صورتی که بیمار بالای 16 سال سن داشته باشند و یکی از نزدیکانش به جنبش حماس ارتباط داشته باشد، حتی اگر دچار بیماری کشنده‌ای باشد، تحت درمان قرار نخواهد گرفت.

این در حالی است که 7 زن در نوار غزه که اشغالگران اجازه خروج آنها از نوار غزه برای درمان در بیمارستانهای قدس را نمی‌دهند، خواستار بازنگری این حکم از سوی دادگاه عالی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی از زمان پیروزی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه در سال 2007 این منطقه را تحت محاصره قرار داده است و بیش از 2 میلیون فلسطین ساکن در نوار غزه  زندگی بسیار مشقت باری را سپری می‌کنند و با فقر، گرسنگی، بیکاری، کمبود مواد سوخت، کاهش انرژی مورد نیاز، اختلال در سیستم فاضلاب، قید و بندهای مربوط به سفر، عدم دسترسی به دارو و درمان و...دست و پنجه نرم‌می‌کنند و کودکان و نوجوانان آسیب پذیرترین قشر در این میان به شمار می روند.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 31 مرداد 1397 - 12:55:28