ویژه-الکوثر

سخنگوی انصارالله: محمد بن زاید نسخه پیشرفته رهبران القاعده است

سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:41:20
سخنگوی انصارالله: محمد بن زاید نسخه پیشرفته رهبران القاعده است

صنعاء – الکوثر: سخنگوی انصارالله یمن پس از افشای برخی از روابط میان ائتلاف سعودی و سازمان تروریستی القاعده در یمن تصریح کرد: حاکم امارات نسخه پیشرفته‌ای از رهبران القاعده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنگوی رسمی کمیته مردمی انصارالله یمن پس از آنکه برخی رسانه‌های غربی پرده از روابط و همکاری‌های پنهانی میان ائتلاف سعودی و سازمان تروریستی القاعده در یمن برداشتند، آمریکا را پشت پرده این همکاری‌ها قلمداد کرد.
یک عضو اعلام مقاومت در یمن در گفت وگو با الکوثر به نقل از "محمد عبدالسلام" سخنگوی رسمی کمیته مردمی انصارالله یمن تصریح کرد: روابط میان امارات متحده عربی و سازمان تروریستی القاعده روابط حسنه‌ای نیست ولی به دلیل میانجی‌گری آمریکا دو طرف به صلح و همکاری مصلحتی روی آورده‌اند.
محمد عبدالسلام ادامه داد: محمد بن زاید، نسخه جدید و پیشرفته‌ای از رهبران القاعده بوده و ابوظبی نیز یکی از امنترین مکان‌ها برای رهبران و اعضای این سازمان تروریستی به شمار می رود.
در روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها با انتشار اسنادی اعلام کردند: ائتلاف سعودی با سازمان تروریستی القاعده در یمن همکاری دارد تا بتواند بدین وسیله با شکستن مقاومت مردمی در یمن، پیروز جنگ لقب بگیرد.


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:26:44