درخواست رژیم صهیونیستی برای کاهش برخورد نظامی در نوار غزه!

سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:22:38
درخواست رژیم صهیونیستی برای کاهش برخورد نظامی در نوار غزه!

تهران- الکوثر: ارتش رژیم صهیونیستی خواستار کاهش موانع اقتصادی علیه غزه و هرگونه درگیری نظامی در این باریکه تا پایان سال ۲۰۱۹ شد!

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه خواستار کاهش موانع اقتصادی علیه نوار غزه و هرگونه درگیری نظامی در این باریکه تا پایان سال 2019 شد! این درحالی است که هیچ روز و هفته ای نیست که غیرنظامیان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت نرسند.

بر این اساس، مقام های ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه امنیتی پیشنهاد کردند تا پایان ساخت دیوار حائل در مرز غزه از برخورد نظامی علیه این باریکه خودداری شود. هاآرتص به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: اولویت کنونی درغزه ساخت دیوار حائل در مرز این باریکه است. رژیم صهونیستی ساخت دیوار زیرزمینی در مرز غزه را از سپتامبر 2016 آغاز کرد و قرار است این دیوار 64 کیلومتری تا پایان سال 2019 به پایان برسد.

پیش تر شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شده بود رژیم صهیونیستی و حماس بر سر طرح مصر برای پایان درگیری ها در غزه به توافق رسیدند. این درحالی است که گردان القسام شاخه نظامی حماس از آمادگی کامل خود برای مقابله با دشمن صهیونیستی خبر داده است.

درگیری میان رژیم صهیونیستی و حماس در غزه پس از آغاز تظاهرات بازگشت در این باریکه افزایش یافته است. تاکنون بیش از 150 تن در تظاهرات بازگشت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید و هزاران تن دیگر نیز زخمی شدند.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین 97) همچنان جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیمات آمریکا و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 16 مرداد 1397 - 9:52:32