انهدام بیش از ۵۰ خودروی زرهی مزدوران سعودی در ماه جولای

دو شنبه 15 مرداد 1397 - 18:46:33
انهدام بیش از ۵۰ خودروی زرهی مزدوران سعودی در ماه جولای

صنعاء-الکوثر: نیروهای یمنی بیش از ۵۰ خودروی زرهی متعلق به ائتلاف سعودی را در ماه گذشته میلادی هدف قرار داده و منهدم کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   یگان‌های ضدزرهی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن در ماه گذشته میلادی بیش از ۵۰ دستگاه خودروی زرهی ائتلاف سعودی را در جبهه‌های مختلف هدف قرار داده و منهدم کردند.
یک منبع آگاه در اعلام مقاومت یمن در گفت وگو با الکوثر اعلام کرد: یگان‌های ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن در درگیری با مزدوران سعودی و نظامیان اماراتی در در ماه جولای دست کم ۵۰ خودروی زرهی متعلق به متجاوزان را منهدم کرده‌اند.
وی تصریح کرد: نیروهای یمنی موفق شدند دست کم ۲۲ خودروی زرهی را در ساحل غربی و با استفاده از موشک‌های هدایت شونده و دوش پرتاب هدف قرار دهند.
به گفته این عضو اعلام مقاومت بیش از ۲۸ خودروی زرهی دیگر نیز در جبهه‌های مختلف یمن و در درگیری میان نیروهای ارتش یمن و کمیته مردمی انصارالله به مزدوران سعودی منهدم شده است.
این عضو اعلام مقاومت خاطرنشان کرد:در ماه گذشته میلادی یگان‌های موشکی ارتش و انصارالله یمن دست کم ۹ فروند موشک بالستیک از کلاس‌های مختلف را نیز به سوی پایگاه‌های مزدوران عربستان و ائتلاف سعودی شلیک کرده‌اند که تلفات و خسارات قابل توجهی برای ائتلاف تحت حمایت ریاض به همراه داشته است.


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


دو شنبه 15 مرداد 1397 - 15:35:8