ویژه-الکوثر

اختصاصی: ادامه عملیات حشد الشعبی علیه داعش در سامراء

شنبه 13 مرداد 1397 - 11:39:37
اختصاصی: ادامه عملیات حشد الشعبی علیه داعش در سامراء

بغداد-الکوثر: در ادامه عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق در شهر سامراء، علیه گروه تروریستی داعش ۱۱ تروریست جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق علیه عناصر داعش در شهر سامراء، با حمله به یکی دیگر از مخفیگاه‌های عناصر داعش ۱۱ تروریست را از پای درآوردند.
"باسم التمیمی" عضو اعلام مقاومت در عراق در گفت وگو با الکوثر اعلام کرد: نیروهای حشد الشعبی عراق در ادامه عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش در اطراف شهر سامراء که از چندی پیش و با هدف نابودی عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش آغاز شده بود موفق به کشف یکی دیگر از مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش شدند.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: نیروهای بسیج مردمی عراق در یک عملیات سریع و غافلگیرانه این مخفیگاه که تعدادی از عناصر گروه تروریستی داعش در آن مخفی شده بودند را هدف حمله خود قرار دادند.
به گفته این عضو اعلام مقاومت ۱۱ عضو از یک هسته مخفی گروه تروریستی داعش در این مخفیگاه پنهان شده بودند که همگی در این عملیات از پای درآمدند.
وی اضافه کرد: این عملیات نیروهای حشد الشعبی و ارتش عراق در چارچوب پاکسازی مناطق اطراف سامرا از حضور عناصر داعش و تامین امنیت این منطقه است.


اخبار عراق را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


شنبه 13 مرداد 1397 - 9:54:51