حزب‌الله لبنان : توطئه معامله قرن محقق نخواهد شد

چهار شنبه 10 مرداد 1397 - 17:59:46
حزب‌الله لبنان : توطئه معامله قرن محقق نخواهد شد

بیروت - الکوثر : رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ، مقاومت در برابر اشغالگران و بیرون راندن آنها را راهبرد همیشگی این جنبش توصیف کرد و گفت: طرح سازش آمریکایی موسوم به "معامله قرن" هرگز محقق نخواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هاشم صفی الدین رئیس شواری اجرایی حزب الله لبنان ، تصریح کرد : برخی حکام عرب که تسلیم شدن و فرهنگ ذلت و خواری را قبلا پنهان می کردند، امروزه به صورت آشکار آن‌را دنبال می‌کنند ولی هدف حزب الله، مقاومت در برابر اشغالگران است. 

صفی الدین، با اشاره به دستاورد عظیم حزب الله لبنان در آزادسازی بخش بزرگی از خاک لبنان در سال 2000 و انجام دومین مرحله آزادسازی در سال 2006 میلادی و توانمندی محور مقاومت، تاکید کرد: پیروزی مردم لبنان در برابر صهیونیست‌ها، با ایستادگی و تلاش محور مقاومت میسر شده است.

وی افزود: راهبرد مقاومت در برابر اشغالگران که حزب الله بر آن اصرار می ورزد ، تنها متعلق به این جنبش نیست بلکه قدرتی برای ملت لبنان است.

عضو ارشد حزب الله با تاکید بر این‌که لبنان بیش از گذشته نیازمند مدیریت سیاسی، اقتصادی و تصمیمات قاطع و شجاعانه است، تصریح کرد: اگر اراده ای قوی، قانون، دستگاه قضایی و مصوبات قوی وجود داشته باشد، فساد در لبنان ضعیف و ریشه‌کن خواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 10 مرداد 1397 - 17:58:47