داعش جزئیات حمله به یک مرکز آمریکایی را در جلال آباد منتشر کرد + عکس

دو شنبه 8 مرداد 1397 - 14:2:15
داعش جزئیات حمله به یک مرکز آمریکایی را در جلال آباد منتشر کرد + عکس

ویژه-الکوثر: گروه تروریستی داعش ضمن پذیرفتن مسئولیت حمله تروریستی به یک موسسه آمریکایی در جلال آباد افغانستان، جزئیات و عکسی از عاملان این حمله را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک مرکز آموزش مامایی وابسته به یک موسسه آمریکایی روز گذشته در مرکز ولایت ننگرهار افغانستان هدف حمله عناصر تروریست قرار گرفت و گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویر عاملان این حمله، مسئولیت آن را پذیرفت.
رسانه رسمی گروه تروریستی داعش موسوم به "اعماق" با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذیرفتن مسئولیت حمله تروریستی به یک مرکز وابسته به موسسه آمریکایی USAID در حوزه سوم امنیتی شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار، جزئیات مربوط به آن را منتشر کرد.
اعماق مدعی شد: در ابتدا یک بمب از پیش کار گذاشته شده در مقابل درب این مرکز منفجر شد و سپس دو عامل نفوذی وارد ساختمان شدند.
به ادعای اعماق در این حمله دست کم ۳۳ نفر از نگهبانان و کارکنان این مرکز و نیروهای امنیتی افغان جان خود را از دست دادند و 15 نفر زخمی شدند. یکی از تروریست ها با منفجر کردن کمربند انفجاری و دیگری در درگیری ها کشته شد.
USAID یک موسسه آمریکایی غیردولتی است که مدعی است در بخش های بشردوستانه و فرهنگی و آموزشی در خارج از خاک آمریکا فعالیت دارد.

 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


دو شنبه 8 مرداد 1397 - 13:0:11