تنها ۲ درصد تا آزادی کامل جنوب سوریه از اشغال تروریست‌ها باقیست + نقشه

شنبه 6 مرداد 1397 - 15:21:38
تنها ۲ درصد تا آزادی کامل جنوب سوریه از اشغال تروریست‌ها باقیست + نقشه

ویژه- الکوثر: تا آزادی کامل جنوب سوریه از اشغال عناصر تروریست و پایان حضور هفت ساله عناصر تروریست در جنوب این کشور تنها چند گام دیگر باقی مانده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،با پیشروی‌های اخیر انجام شده توسط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در استان درعا، تنها دو درصد تا آزادی کامل این استان باقی مانده است.
"احمد الحسین" عضو اعلام مقاومت در سوریه در گفت وگو با "الکوثر" تصریح کرد: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شده‌اند با پیشروی‌های انجام شده دست کم ۹۸ درصد مناطق تحت اشغال عناصر تروریست به ویژه "جیش خالد بن ولید"، شاخه گروه تروریستی داعش در جنوب سوریه را آزاد کنند.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: در ادامه عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تنها شهر "الشجره" به عنوان یک دژ نسبتا مستحکم برای عناصر تروریست داعشی باقی مانده است.
وی ادامه داد: علاوه بر الشجره، روستاها و شهرک‌های "القصیر"، "النافعه"، "عابدین"، "بیت اره"، "الکویه"، "منشیه کویا" و "معربه" در اشغال عناصر گروه تروریستی جیش خالد بن ولید باقی مانده است.
به گفته این عضو اعلام مقاومت تمامی مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی شامل تنها دو درصد از مجمع اراضی استان درعا می شود که با توجه به سرعت بالای ارتش و نیروهای مقاومت در آزادسازی این مناطق به نظر می رسد طی روزهای آتی پایان حضور عناصر تروریست در جنوب سوریه اعلام شود. 

اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


شنبه 6 مرداد 1397 - 14:12:32