پاکسازی مناطق اطراف قنیطره ادامه دارد

جمعه 5 مرداد 1397 - 11:43:15
پاکسازی مناطق اطراف  قنیطره  ادامه دارد

ویژه-الکوثر: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بعد از آزادسازی گذرگاه مرزی قنیطره ، مناطق بیشتری در اطراف این گذرگاه مهم هم مرز با جولان اشغالی را آزاد کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در چند روز گذشته در ادامه پیشروی‌های خود موفق شدند مناطق استراتژیک و مهمی از جمله گذرگاه مرزی استان قنیطره را از اشغال عناصر تروریست آزاد کنند.
"احمد الحسین" عضو اعلام مقاومت در سوریه در گفت وگو با الکوثر تصریح کرد: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی خود در استان قنیطره کنترل شهرک‌های "الحمیدیه"، "القحطانیه" و "رسم الرواضی" را در اختیار گرفتند.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: گذرگاه مرزی استان قنیطره نیز از دیگر نقاطی است که کنترل آن به نیروهای سوری واگذار شده است و با در نظر گرفتن پیشروی های جدی می توان گفت که به زودی تسلط کامل نیروهای ارتش سوریه و مقاومت بر استان قنیطره نیز اعلام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تاکنون مساحتی بالغ بر دو هزار و ۷۳۵ کیلومتر مربع در استان درعا را از اشغال عناصر تروریست گروه‌های مختلف آزاد کرده‌اند و تنها ۱۱۵ کیلومتر مربع در اشغال گروه تروریستی داعش باقی مانده است.
به گفته این عضو اعلام مقاومت به زودی خبر آزادسازی کامل دو استان درعا و قنیطره در جنوب سوریه و رسیدن ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به جولان اشغالی منتشر خواهد شد.


اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


جمعه 5 مرداد 1397 - 11:21:10

دسته بندی :