یگان‌های پهپادی یمن: با عملیات ابوظبی از پهپاد صماد-۳ رونمایی شد / زیرساخت‌های امارات اهداف آتی حملات خواهد بود

پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 20:7:17
یگان‌های پهپادی یمن: با عملیات ابوظبی از پهپاد صماد-۳ رونمایی شد / زیرساخت‌های امارات اهداف آتی حملات خواهد بود

ویژه- الکوثر: یگان‌های پهپادی ارتش و انصارالله یمن اعلام کرد با عملیات حمله به فرودگاه ابوظبی از پهپاد جدید صماد-۳ رونمایی شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   یگان‌های پهپادی ارتش و انصارالله یمن با انتشار بیانیه‌ای پس از حمله هوایی به فرودگاه بین المللی ابوظبی، اعلام کرد: این عملیات نخستین حمله هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی "صماد-۳" به شمار می رود.
یک منبع آگاه در اعلام مقاومت یمن در گفت وگو با الکوثر، به نقل از یکی از مقامات یگان‌های پهپادی ارتش و انصارالله یمن تصریح کرد: با این عملیات از نوع جدیدی از هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی به نام "صماد-۳" رونمایی شده است.
وی اضافه کرد: این هواپیمای بدون سرنشین تهاجمی به یاد شهید "صالح الصماد" نامگذاری شده است و به انتقام خون وی نیز اولین عملیات این هواپیما فرودگاه بین المللی ابوظبی بود.
سرلشکر "عبدالله حسن الجفری" سخنگوی رسمی نیروی هوایی ارتش یمن نیز اعلام کرد: مرحله بعدی حملات یمن به امارات هدف قرار دادن زیرساخت‌های این کشور خواهد بود.
وی تاکید کرد: هدف از این حملات قطعا شهروندان کشورهای عربستان و امارات نخواهند بود ولی حکام این دو کشور در حملات بعدی هدف قرار می گیرند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 20:3:40

دسته بندی :