فعال فلسطینی : تحریم جهانی رژیم صهیونیستی در حال گسترش است

پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 14:36:37
فعال فلسطینی : تحریم جهانی رژیم صهیونیستی در حال گسترش است

تهران - الکوثر : عضو ارشد جنبش «ابتکار ملی فلسطین» گفت جنبش جهانی تحریم اسرائیل (BDS) در حال گسترش است و این مساله تاثیر بسزایی در حمایت از ملت فلسطین خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نبیل دیاب فعال فلسطینی بر ضرورت تحرک بیشتر جهت تحت پیگرد قراردادن جنایتکاران جنگی اسرائیلی در دادگاه های بین المللی تاکید کرد و گفت، جنایتکاران صهیونیست باید به خاطر نقض آشکار حقوق غیرنظامیان و مردم عادی مجازات شوند.

دیاب در گفگتو با ایرنا خواستار تلاش و استفاده از همه امکانات جنبش «بی دی اس» برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی شد و تصریح کرد، در برابر اشغالگری و استمرار در جنایت ها و کشتار کودکان فلسطینی باید دایره تحریم اسرائیل، نهادهای صهیونیستی و موسسات و کالاهای اسرائیلی را توسعه داد.

عضو ارشد جنبش «ابتکار ملی فلسطین» گفت : گسترش تحریم رژیم صهیونیستی فقط با همکاری آزادگان جهان امکان پذیر است که همواره در کنار فلسطینیان و مبارزات مشروع ملت فلسطین در مقابل رژیم نژادپرست اسرائیل ایستاده اند.

جنبش جهانی تحریم اسرائیل (BDS) با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین، شرکتها، دانشگاه ها و موسسات مطرح بین المللی سراسر دنیا را به تحریم رژیم صهیونیستی و سازمان های مرتبط با اشغالگران صهیونیست ترغیب می کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 14:18:31

دسته بندی :