ادامه پیشروی نیروهای سوری در قنیطره و درعا

سه شنبه 2 مرداد 1397 - 14:20:42
ادامه پیشروی نیروهای سوری در قنیطره و درعا

ویژه-الکوثر: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی خود در استان‌های قنیطره و درعا چند منطقه را از اشغال عناصر تروریست آزاد کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در ادامه پیشروی‌های خود در جنوب سوریه مناطق زیادی را از اشغال عناصر تروریست در دو استان درعا و قنیطره آزاد کردند.
"ابوزهراء" عضو اعلام مقاومت در سوریه در گفت وگو با الکوثر از آزادسازی چندین روستا و شهرک دیگر در استان‌های درعا و قنیطره و تداوم شکست عناصر تروریست و مسلح در جنوب سوریه خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: پیشروی‌های ارتش و نیروهای مقاومت با قدرت تمام در حال پیگیری بوده و شهرک‌ها و روستاهای تحت اشغال عناصر تروریست یکی پس از دیگری در حال آزاد شدن هستند.
وی خاطرنشان کرد: در جدیدترین پیشروی‌های ارتش و نیروهای مقاومت در استان درعا روستاها و شهرک‌های " المهير"، "الرفيد" ، "رسم الحسن"، "الحيران الشمالي"، "الحيران الجنوبي"، "رسم عزرائيل"، "رسم البنيان"، "رسم زعرورة"، "غدير البستان"، "أبو قليعة"، "أبو تينة"، "المعلقة"، "الجبيلة"، "المدورة" "أبو الخشان"، "أم اللوقس"، "المهيوبة"، "المشيدة"، "البصة"، "البكار" و "البكار الشرقي" از اشغال عناصر تروریست آزاد شدند.
به گفته این عضو اعلام مقاومت پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در استان قنیطره نیز همچنان ادامه دارد و روستای "غدیرالبستان" ظهر امروز به نیروهای ارتش سوریه واگذار شد.
ابوزهراء اظهار داشت: مردم مناطق تازه آزاد شده نیز با ورود نیروهای سوری و عقب نشینی عناصر تروریست اقدام به اهتزاز پرچم سوریه و جشن و پایکوبی کردند.
در پیشروی‌های ارتش و نیروهای مقاومت تعداد زیادی از عناصر تروریست جان خود را از دست داده و صدها نفر دیگر از آن‌ها نیز مجبور به عقب نشینی به سوی دیگر مناطق تحت اشغال خود شدند.


اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 2 مرداد 1397 - 13:59:47