آغاز عملیات مشترک حشد الشعبی و ارتش عراق در استان الانبار

یک شنبه 31 تیر 1397 - 21:4:18
آغاز عملیات مشترک حشد الشعبی و ارتش عراق در استان الانبار

اختصاصی- الکوثر: نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق به منظور تامین امنیت در استان الانبار عملیات مشترک و وسیعی را در صحرای غربی این استان آغاز کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش و حشد العشبی عراق با آغاز عملیات مشترکی در حال پاکسازی کامل و تامین امنیت در صحرای غربی استان الانبار هستند.
"باسم التمیمی" عضو اعلام مقاومت در گفت وگو با الکوثر از آغاز عملیات بزرگ مشترک میان نیروهای بسیج مردمی عراق و ارتش این کشور علیه عناصر برجای مانده از گروه تروریستی داعش در مناطق غربی استان الانبار خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: نیروهای حشد الشعبی و ارتش عراق به منظور تامین امنیت کامل در استان الانبار عملیات وسیعی در عمق صحرای غربی این استان را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: در این عملیات مشترک علاوه بر ایجاد یک کمربند امنیتی نیروهای عمل کننده از سه محور عملیات خود را به سوی منطقه "حوران" آغاز کرده‌اند.
باسم التمیمی خاطرنشان کرد: این عملیات که با پشتیبانی هوایی جنگنده‌های ارتش عراق در حال انجام است به منظور پاکسازی کامل مناطق "وحیش"، "البوعواد"، روستای "الراح"، منطقه "وسد الغری" و "الحسینات" از حضور عناصر باقی مانده و مخفی گروه تروریستی داعش است.


اخبار عراق را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 31 تیر 1397 - 20:29:19

دسته بندی :