تامین امنیت مسیر زمینی حجاج عراقی توسط حشد الشعبی

یک شنبه 31 تیر 1397 - 11:35:45
تامین امنیت مسیر زمینی حجاج عراقی توسط حشد الشعبی

تهران- الکوثر: نیروهای بسیج مردمی عراق مسئولیت تامین امنیت مسیر زمینی سفر حجاج بیت الله الحرام تا مرز مشترک این کشور با عربستان سعودی را بر عهده گرفتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مسئولیت تامین امنیت مسیر زمینی سفر حاجیان عراقی در جنوب غرب این کشور تا مرز عربستان سعودی به نیروهای بسیج مردمی این کشور واگذار شد.
"باسم التمیمی" عضو اعلام مقاومت در عراق در گفت وگو با الکوثر اعلام کرد: دولت عراق نیروهای بسیج مردمی عراق را مامور کرده است تا امنیت جاده منتهی به مرز عربستان در جنوب غرب این کشور را تامین کند.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: این جاده پیش از بسته شدن به دلیل مسائل امنیتی مسیر زمینی سفر میان دو کشور عراق و عربستان به شمار می رفت و تعداد بسیار زیادی از حجاج عراقی از طریق این جاده جهت حضور در مراسم حج بیت الله الحرام راهی عربستان سعودی می شدند.
وی ادامه داد: دولت عراق در نظر دارد تا برای مراسم حج سال جاری این جاده را بازگشایی کرده و از همین رو به حشد الشعبی ماموریت داده است تا امنیت این مسیر را به صورت کامل تا نقطه مرزی با عربستان تامین نماید.
به گفته این عضو اعلام مقاومت نیروهای بسیج مردمی عراق با پراکنده شدن در طول این مسیر و همچنین با بهره گیری از پشتیبانی هوایی در حال پاکسازی کامل این جاده هر گونه خطر و تهدید احتمالی هستند.


اخبار عراق را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 31 تیر 1397 - 11:19:27

دسته بندی :