پشیمانی صهیونیستها از توافق آتش بس با حماس!

یک شنبه 24 تیر 1397 - 12:20:16
پشیمانی صهیونیستها از توافق آتش بس با حماس!

تهران – الکوثر: وزیر افراط گرای کابینه رژیم صهیونیستی توافق آتش بس میان این رژیم و گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه را یک اشتباه بزرگ برشمرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از پایگاه خبری «عربی ۲۱»، «نفتالی بنت»، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در انتقاد شدید از عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم، بامداد امروز (یک شنبه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر تاکید کرد که توافق بر سر برقراری آتش بس میان ارتش اشغالگر و گروه های مقاومت فلسطینی یک اشتباه مهلک است.

 

بر اساس این گزارش، این وزیر افراط گرای صهیونیست که رهبری حزب «خانه یهودی» را نیز بر عهده دارد، در پیامی در این باره نوشت: فرمولی که در آن حماس پس از دو ماه آتش سوزی (به وسیله بادبادک های آتش زا) و شلیک موشک به سوی ساکنان غلاف غزه (شهرک های صهیونیست نشین واقع در نزدیکی نوار غزه) آتش بس را بر ماه تحمیل می کند، یک اشتباه مهلک است.

 

بنت در پیام دیگری در این باره افزود: خویشتنداری باعث تشدید می شود و کسی که از انجام کاری در قبال نقض حاکمیت اسرائیل خودداری کند، یک جنگ فرسایشی ادامه دار را بر ما تحمیل می کند؛ باید از ارتش اسرائیل درخواست شود با قدرت و دقت اقدام کند.

 

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شامگاه شنبه اعلام کرده بود که با میانجی گری به یک توافق برای توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه رسیده که شهادت دو کودک و زخمی شدن نزدیک به ۱۵ تن دیگر را در پی داشت.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 24 تیر 1397 - 12:20:10

دسته بندی :