جایزه ده هزار دلاری مارادونا به چه کسی می‌رسد؟

پنج شنبه 7 تیر 1397 - 23:10:29
جایزه ده هزار دلاری مارادونا به چه کسی می‌رسد؟

تهران- الکوثر: دیگو آرماندو مارادونا ستاره سابق فوتبال آرژانتین و جهان برای شناسایی کسی که شایعه مرگ او را منتشر کرده است ده هزار دلار جایزه تعیین کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه آرژانتینی «کلارین» نوشت مارادونا که در سال 1986 تیم آرژانتین را قهرمان جهان کرد قول داد به شخصی که اطلاعاتی در باره شایعه پراکن مرگ او در اختیارش بگذارد 10 هزار دلار جایزه بدهد.

بک منبع ناشناس در یکی از «مسنجر»ها فایلی صوتی را منتشر کرده است که در آن شخصی با لهجه آرژانتینی خبر می دهد که فوتبالیست سابق و مربی فوتبال بستری شد و بر اثر ایست قلبی جان سپرد. این خبر باعث شگفتی مارادونا شد و خواهان رسیدگی به این موضوع شد.

وکیل مارادونا در این خصوص گفت: «من به مارادونا پیشنهاد کردم جایزه ای به میزان 300 هزار «پزو» (حدود 10 هزار دلار) به شخصی بدهد که بتواند اطلاعاتی در باره منبع این شایعه در اختیار ما بگذارد».

مارادونا از جایگاه شخصیت های ویژه در استادیوم سن پترزبورگ روسیه بازی نیجریه- آرژانتین را تماشا کرد و دوربین ها بارها واکنش هیجان آمیز او به روند بازی را ضبط کردند.

همچنین گزارش شده بود که مارادونا پس از بازی در بیمارستان بستری شده است اما فوتبالیست سابق این خبر را رد کرد. وکیل مارادونا گفت که فشار او بالا رفته بود و پزشکان به او پیشنهاد کردند نیمه دوم بازی را نبیند اما عمل کردن به چنین خواسته ای برای مارادونا غیرممکن است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 7 تیر 1397 - 23:10:18

دسته بندی :