توطئه درباره سرنوشت فلسطین پشت درهای بسته

سه شنبه 29 خرداد 1397 - 10:43:53
توطئه درباره سرنوشت فلسطین پشت درهای بسته

تهران - الکوثر: طبق مصاحبه یک افسر سابق امنیتی موساد با یوسی ملمن خبرنگار امور امنیتی و راهبردی روزنامه معاریو، در تاریخ 26 می 2018 یک نشست امنیتی در امان پایتخت اردن برگزار شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، طبق توافق صورت گرفته در این جلسه، کمیته اجرایی نمایندگان همه اعضای مذکور در امان تشکیل و ماهیانه یک جلسه مشترک برگزار خواهند کرد و نشست های اعضا جهت بررسی پیشرفتهای صورت گرفته در خصوص موضوعات توافق شده به صورت هر شش ماه یکبار تشکیل می شود.

طبق مصاحبه یک افسر سابق امنیتی موساد با یوسی ملمن خبرنگار امور امنیتی و راهبردی روزنامه معاریو، در تاریخ 26 می 2018 یک نشست امنیتی در امان پایتخت اردن برگزار شده است. در این نشست سری مقامات کشورهایی با یکدیگر دیدار داشتند که در ظاهر روابط رسمی دیپلماتیک ندارند. در این جلسه هنری ووستر، کاردار آمریکا در اردن، یوسی کوهن رئیس موساد، جیسون گرین بلت، فرستاده ویژه ترامپ در امور صلح خاورمیانه، خالید حمیدان، رئیس دایره اطلاعات عمومی عربستان، عدنان الجوندی رئیس اداره اطلاعات اردن و الی بن داهان معاون وزیر دفاع اسرائیل حضور داشتند. در این جلسه موضوعات زیر بررسی و بحث شدند:
– ارزیابی روند اجرای طرح معامله قرن ترامپ وچگونگی متقاعد کردن فلسطینی ها به پذیرش این طرح
– جلوگیری از گسترش اعتراضات “راهپیمایی بازگشت” فلسطینی ها
– بررسی تبعات انتقال سفارت آمریکا به قدس
– کنترل افکار عمومی جهان اسلام و کاهش حساسیت ها
– جلوگیری از سوء استفاده ایران از موضوع فلسطین
طبق توافق صورت گرفته در این جلسه، کمیته اجرایی نمایندگان همه اعضای مذکور در امان تشکیل و ماهیانه یک جلسه مشترک برگزار خواهند کرد و نشست های اعضا جهت بررسی پیشرفتهای صورت گرفته در خصوص موضوعات توافق شده به صورت هر شش ماه یکبار تشکیل می شود.


برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 29 خرداد 1397 - 10:29:4