نیروهای منصور هادی و ائتلاف سعودی در سواحل غربی یمن محاصره شدند

شنبه 26 خرداد 1397 - 12:36:20
نیروهای منصور هادی و ائتلاف سعودی در سواحل غربی یمن محاصره شدند

صنعا- الکوثر: نیروهای عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن و ائتلاف متجاوز سعودی، هنوز موفق به ورود به فرودگاه الحدیده نشده اند علاوه بر اینکه وزارت دفاع یمن از به محاصره در آمدن نیروهای منصور هادی و ائتلاف سعودی در چندین منطقه در شواحل غربی یمن خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  اطلاعات میدانی نشان می دهد درگیری ها همچنان در ورودی جنوبی فرودگاه بین المللی الحدیده بین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با نیروهای منصور هادی و ائتلاف سعودی ادامه دارد.

مرکز رسانه ای نیروهای منصور هادی از تسلط بر ورودی جنوبی الحدیده خبر داده بود.

نیروهای منصور هادی تلاش می کنند با دور زدن خیابان التسعین به ورودی اصلی این فرودگاه برسند. بنابراین ورود نیروهای منصور هادی به فرودگاه الحدیده و تسلط بر آن هنوز صورت نگرفته است.

درهمین حال خبرنگار شبکه المیادین گفت : نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع نیروهای منصور هادی و ائتلاف سعودی را در ساحل غربی هدف قرار دادند به ویژه آنکه نیروها و تجهیزات زیادی را به ساحل غربی ارسال کرده اند.

وی افزود:  در حمله موشکی به نیروهای متجاوز و مزدوران آنان چهل نفر از آنها کشته و دهها نفر زخمی شدند. وزارت دفاع یمن این خبر را اعلام کرد. نیروهای منصور هادی و ائتلاف سعودی در چند منطقه در ساحل غربی یمن در محاصره قرار گرفته اند. شمار زیادی از خودروهای نظامی این نیروها هم منهدم شده است . حملات شدید هوایی ائتلاف سعودی به پیشروی نیروهای منصور هادی کمک می کند.


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 26 خرداد 1397 - 12:36:11