پیش بینی ها از رویت هلال ماه شوال در عصر پنجشنبه حکایت دارد

چهار شنبه 23 خرداد 1397 - 11:40:33
 پیش بینی ها از رویت هلال ماه شوال در عصر پنجشنبه حکایت دارد

تهران- الکوثر: رییس ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ گروه روز پنج‌شنبه مصادف با روز ۲۹ ماه مبارک رمضان برای دیدن ماه هلال ماه شوال اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد : طبق پیش بینی ها هلال ماه شوال در عصر پنجشنبه قابل دیدن و بر این اساس جمعه عید فطر و اول شوال خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت الاسلام والمسلمین مروی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه البته رصد هلال ماه شوال به آسانی هلال ماه رمضان نیست ، افزود: گروههای استهلال ماه شوال در سراسر کشور به خصوص در مناطق جنوبی که احتمال رویت هلال ماه بیشتر است مستقر هستند.
رییس ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: ان شاء الله در نخستین فرصتی که نتیجه گروههای استهلال حاصل شد ، گزارش ها مبنی بر رویت هلال ماه شوال به رهبر معظم انقلاب ارائه می شود.
وی افزود: اگر گزارش های رصدگران برای مقام معظم رهبری اطمینان آور باشد از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد که روز جمعه عید خواهد بود اما اگر گزارش ها اطمینان آور و در حدی نباشد که برای معظم له اثبات عید کند ، از طریق رسانه ها اعلام می شود که جمعه روز آخر ماه مبارک رمضان خواهد بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 23 خرداد 1397 - 11:38:39