قدردانی سنوار از حمایتهای ایران از گروههای مقاومت

چهار شنبه 2 خرداد 1397 - 2:27:34
قدردانی سنوار از حمایتهای ایران از گروههای مقاومت

تهران - الکوثر : رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه گفت مقاومت فلسطین با حمایتهای جمهوری اسلامی ایران توانایی های خود را ارتقا داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، یحیی السنوار تاکید کرد تهران پس از تجاوز اخیر اسرائیل به غزه به گردانهای قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) و سایر گروههای مقاومت با مقدار زیادی پول، تجهیزات و تجارب کمک کرده است. 
السنوار گفت :« مقاومت ما در نوار غزه در وهله نخست به لطف خداوند و بعد با حمایتهای افراد صادق و مخلص و آزادگان امت مان و در صدر آن جمهوری اسلامی ایران ، توانایی های خود را در سطح زیادی ارتقا داده است. جمهوری اسلامی ایران - قبل و نیز بعد از تجاوز اخیر - به گردانهای قسام و گردانهای مقاومت، مقدار زیادی پول و تجهیزات و در زمینه تجارب ، کمک کرده است . این امکانات توانایی های ما را در سطح زیادی ارتقا داده است و ما به امتمان و به همه آزادگان جهان ان شاء الله قول می دهیم اگر بین ما و دشمن رویارویی رخ بدهد به آنان چیزهایی نشان خواهیم داد که برق از چشمانشان بپرد و دوست و دشمن را با اتفاقات زیادی غافلگیر خواهیم کرد و این اتفاقات چشمان دوستان را روشن خواهد کرد و بر اعتماد آنان به ملت فلسطین و مقاومتش خواهد افزود.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 2 خرداد 1397 - 2:27:17