حزب الله : رای مقاومت توطئه های صهیونیستی - آمریکایی را خنثی کرد

یک شنبه 23 اردیبهشت 1397 - 21:8:8
حزب الله : رای مقاومت توطئه های صهیونیستی - آمریکایی را خنثی کرد

بیروت - الکوثر : سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد رای مقاومت در صندوق های رای، توطئه های صهیونیستی - آمریکایی را نقش بر آب کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اعلام این مطلب افزود :« یکی از مهمترین نتایج انتخابات پارلمانی این بود که هر آنچه آل سعود، آمریکا و اسرائیل در سطح بین المللی، سیاسی، تحریم های مالی،اقتصادی، فشار رسانه ای و تبلیغاتی به راه انداخته بودند، در برابر کلام ثابت و مستحکم جریان مقاومت پای صندوق های انتخابات نقش بر آب شد.»  
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشتی که در حسنیه شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان برای مرحوم سید محمد علی حسنی برگزار شد، گفت:« انتخابات پارلمانی فرا رسید تا بگوید پیکره مقاومت که در حزب الله، جنبش امل، هم پیمانان و دوستان آنها پدیدار گشته است، کجاست؟ در حقیقت نتیجه انتخابات این شد که مردم به نامزدهای مقاومت از جمله حزب الله، جنبش امل و کسانی که همراه فهرست انتخاباتی آنها بودند، بالای نود و پنج درصد رای قاطعانه دادند. این بدان معناست که آمریکا تاکنون نفهمیده است که مقاومت چیست. همچنین برخی عرب ها همچنان بر لجاجتها و زورگویی های خود اصرار می ورزند، اینها نه تنها احمق بلکه دیوانه اند. برخی از عرب ها گمان می کنند به علت اینکه ملیاردها دلار پول در بانک ها پس انداز کرده اند، می توانند چهره تمام منطقه را تغییر دهند، آنها اشتباه می کنند. آنها متوهم و احمق هستند زیرا نتیجه انتخابات پارلمانی ثابت کرد که تمام این پولها و شرط بندی های عربستان و کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) هیچ ارزش و اعتباری ندارد زیرا تلاش هایشان برای ضربه زدن به روحیه جریان مقاومت با شکست خفت باری مواجه شد.»   
صفی الدین با طرح پرسشی خطاب به برخی از گروههای لبنانی که همیشه به مقاومت و مشروعیت آن حمله می کردند، گفت:« نتایج انتخابات پارلمانی برای مشروعیت حزبی که مردم به شکل قاطعانه به فهرست آن آری گفتند، برای شما کافی نیست؟ هیچ ابهامی وجود ندارد که مردم لبنان با گزینه مقاومت همراه هستند و مقاومت و گزینه آن را انتخاب کردند. واقعیت مقاومت، قدرت و وظایفش که دفاع از میهن، آب، نفت، عزت و آبرو است، نمی تواند در این روزها یا روزهای آینده چه در سطح اعتقادی و چه در سطح ایمانی، متزلزل شود زیرا مقاومت با وجود مردم و فرهنگ آنان و همچنین سلاح و تجربه اش قوی تر شده است. مقاومت باید همیشه با قدرت در صحنه حضور داشته باشد تا حق همیشگی خود را در دفاع از مردم، مطالبات آنها، پیروزی ها و دستاوردهایش به اثبات برساند.»   
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان افزود : قطعا ما نمی نخواهیم کسی را کنار بزنیم بلکه می خواهیم به خاطر ترقی و رشد کشور خود که به نفع تمام مردم لبنان است، با یکدیگر همبستگی و همکاری داشته باشیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

 


یک شنبه 23 اردیبهشت 1397 - 21:7:49