تروریست های وهابی صهیونیستی داعش در شمال بغداد زمين‌گير شدند

چهار شنبه 12 اردیبهشت 1397 - 12:31:59
 تروریست های وهابی صهیونیستی داعش در شمال بغداد زمين‌گير شدند

تهران- الکوثر: نیروهای امنیتی عراق حمله تروریست های وهابی صهیونیستی داعش به منطه الطارمیه در شمال بغداد را دفع کردند و این منطقه را تحت کنترل خود درآوردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،منابع امنیتی عراق اعلام کردند پس از حمله تروریست ها به روستای « 14 رمضان»‌ در حومه الطارمیه و تیراندازی به طرف شهروندان بی دفاع که به کشته و زخمی شدن شماری از آنان منجر شد ، نیروهای امنیتی با محاصره این روستا درحال بازرسی از این منطقه هستند .
 منابع امنیتی افزودند پس از عملیات پیشگیرانه نظامی نیروهای امنیتی در مناطق شمال عراق بر ضد تروریست ها و هسته های نهفته داعش ، شماری از تروریست ها با حمله یک روستای دورافتاده در اطراف الطارمیه اقدام به تیراندازی به طرف مردم بی دفاع کردند و شماری ازغیر نظامیان بر اثر این حمله شهید و یا زخمی شدند .
منابع امنیتی یادآور شدند نیروهای امنیتی حمله تروریست ها را دفع و گزارشهای برخی رسانه ها درباره حضور تروریست ها در منطقه الطارمیه را تکذیب کردند چون سرویس های امنیتی این منطقه را تحت کنترل خود درآوردند .
بر اساس گزارش منابع امنیتی عملیات نظامی سرویس های امنیتی برای تعقب و بازداشت تروریست ها ادامه دارد .
در همین حال سرهنگ رایان دیلون سخنگوی نیروهای (به اصطلاح ) ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی آمریکا در حساب توییتر خود نوشت ائتلاف دریک مراسم رسمی پایان عملیات نظامی و جنگی بر ضد تروریست های وهابی صهیونیستی داعش را اعلام می کند .
رایان دیلون همچنین بر پایبندی ائتلاف به اجرای تعهداتش در قبال عراق و ادامه مسئولیت هایش برای تکمیل همه ماموریت ها تاکید کرد .


اخبار عراق را اینجا پیگیری کنید


چهار شنبه 12 اردیبهشت 1397 - 12:31:54

دسته بندی :