سید حسن نصرالله : جریان المستقبل از تروریستها حمایت کرد

چهار شنبه 12 اردیبهشت 1397 - 0:1:19
سید حسن نصرالله : جریان المستقبل از تروریستها حمایت کرد

بیروت - الکوثر : سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت جریان المستقبل و حزب نیروهای لبنانی از تروریستهایی که البقاع را تهدید کردند حمایت می کردند و آنها را انقلابی توصیف کرده بودند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود برای همایش انتخاباتی در بقاع در شرق لبنان گفت :« ما و همپیمانانمان بیش از دیگران برای ورود ارتش و نیروهای امنیتی به البقاع تلاش کرده ایم. اعضای حزب الله جزئی از جامعه لبنان هستند و کسانی که ما را مسئول امنیت در البقاع می دانند به دنبال جنگ داخلی هستند.» 

وی تاکید کرد :« امنیت در البقاع و در سراسر خاک لبنان مسئولیت دولت است و ما باید به دولت فشار بیاوریم تا به مسئولیت خود به ویژه در زمینه اجتماعی عمل کند. در طول هفت سال، البقاع و ساکنان و مردم و مناطق آن از طرف گروههای مسلح در جبال شرقی تهدید می شدند. دولت در زمینه امنیتی البقاع را به بهانه دور نگه داشتن خود از بحرانها یا به این دلیل که نیروهای سیاسی با گروههای تروریستی در ارتباط بودند رها کردند. جریان المستقبل و حزب نیروهای لبنانی، تروریستهایی که البقاع را تهدید کردند پوشش می دادند و آنها را انقلابی توصیف کرده بودند. شما ساکنان زحله و بعلبک - هرمل به کسانی که از شما دفاع کردند رای می دهید یا کسانی که با تروریستها علیه شما توطئه کردند؟»  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 12 اردیبهشت 1397 - 0:0:38