خنثی سازی بیش از 1300 حمله تروریستی سعودیها در یمن !

دو شنبه 27 فروردین 1397 - 20:47:26
خنثی سازی بیش از 1300 حمله تروریستی سعودیها در یمن !

تهران - الکوثر : وزارت کشور یمن اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور بیش از هزار و سیصد نقشه تروریستی سعودیها را خنثی کرده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد الانسی سخنگوی وزارت کشور یمن گفت :« نیروهای امنیتی با حمایت رزمندگان انصارالله بیش از یک هزار و سیصد و بیست نقشه بمبگذاری و حدود پنجاه تلاش برای عملیات انتحاری را کشف و خنثی کردند. در نتیجه صدها تروریست دخیل در این نقشه ها و حملات تروریستی بازداشت شدند.» 
به گفته سخنگوی وزارت کشور یمن از زمان قیام مردمی دوهزار و یازده ، بیش از هفت هزار ترور در سراسر کشور اتفاق افتاده که هدف آنها نیروهای امنیتی و غیرنظامیان بوده است.  
الانسی گفت :« تروریستهای بازداشت شده به دست نیروهای امنیتی اذعان کردند عربستان سعودی به آنها تسلیحات و مهمات داده و از آنها حمایت مالی و اطلاعاتی کرده است. از زمانی که انصار الله کنترل یمن را به دست گرفت، اوضاع امنیتی یمن تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است.»  
کارشناسان معتقدند ناکامی عربستان سعودی برای رسیدن به اهداف اعلامی خود از جمله شکست دادن انصارالله و انتصاب دوباره منصور هادی به عنوان رئیس جمهور یمن، ریاض را مجبور کرده است تا از اقدامات تروریستی در نواحی تحت کنترل جنبش مردمی انصارالله بهره ببرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

برای عضویت درکانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 27 فروردین 1397 - 20:42:23