گناه نابخشودني برخي سران عرب از ديدگاه حماس

چهار شنبه 15 فروردین 1397 - 6:54:29
گناه نابخشودني برخي سران عرب از ديدگاه حماس

غزه- الکوثر: جنبش مقاومت اسلامي (حماس) عادي سازي روابط با رژيم اشغالگر را توطئه اي صهيونيستي - آمريكايي عليه قدس و آوارگان فلسطيني و سرپوش گذاشتن بر جنايات اين رژيم توصيف كرد و آن را جنايتي نابخشودني دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش حماس در بيانيه اي بر تلاش براي مقابله با روند عادي سازي روابط با تل آويو تاكيد كرد و خواستار همراهي جهان اسلام در اين مسير شد و گفت ملت ما كساني را كه روابط خود را با دشمن صهيونيستي به حال عادي درآورند نخواهد بخشيد.

حماس افزود عادي سازي روابط جنايتي نابخشودني و تلاشي مذبوحانه براي منحرف كردن افكار عمومي امت اسلامي است و جنبش حماس اشكال مختلف عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي چه در سطح رسمي و چه مراجع غيررسمي و يا از طريق برخي نهادها و شخصيت ها را مقدمه اي براي نابودي آرمان فلسطين و كشتار، بازداشت، يهودي سازي و شهرك سازي مي‌داند.

در بيانيه حماس خاطرنشان شده است كه عاملان عادي سازي روابط تلاش دارند با نفوذ در افكار عمومي امت اسلامي، پذيرش رژيم صهيونيستي به عنوان يك واقعيت را نهادينه كنند به طوري که نتوان از آن تخطي و يا بر آن غلبه كرد.

حماس اين گونه تلاش ها را خطرناك دانست و بر مخالف با تمامي اشكال و شيوه هاي عادي سازي روابط تاكيد و اعلام كرد كه چنين شيوه هايي با اراده ملت ها و رويكرد آنها در مخالفت با برقراري هرگونه رابطه با رژيم صهيونيستي و يا پذيرش موجوديت آن در فلسطين تعارض دارد.

جنبش حماس همچنين از مواضع ملت هاي مخالف عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي تمجيد كرده و از آنها خواست به اين موضع ملي شرافتمندانه پايبند بمانند و دولت هاي خود را كه سعي در برقراري روابط با رژيم صهيونيستي از طريق عادي سازي روابط دارند تحت فشار قرار دهند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 15 فروردین 1397 - 6:54:18