انصارالله خبرداد:

هدف قرار گرفتن کشتی متجاوزان سعودی در دریای سرخ

سه شنبه 14 فروردین 1397 - 21:53:20
هدف قرار گرفتن کشتی متجاوزان سعودی در دریای سرخ

تهران- الکوثر: جنبش انصارالله یمن اعلام کرد در پاسخ به جنایت روز دوشنبه سعودی‌ها که آوارگان یمنی را در استان الحدیده هدف حملات هوایی قرار دادند، یک کشتی جنگی ائتلاف متجاوز سعودی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ستاد تبلیغات جنگ وابسته به انصار الله یمن در بیانیه خود اعلام کرد یگان‌های دریایی این جنبش در واکنش به جنایت حمله هوایی دیروز سعودی ها به آوارگان یمنی در استان الحدیده، یک فروند کشتی متعلق به ائتلاف تحت فرماندهی سعودی را در دریای سرخ هدف قرار دادند. در این بیانیه به جزئیات بیشتر اشاره نشده است.

در همین حال ائتلاف سعودی ضمن تایید حمله انصار الله مدعی شد یک نفتکش عربستان مقابل بندر الحدیده در دریای سرخ هدف قرار گرفته است. در بیانیه ائتلاف سعودی که رسانه های سعودی آن را منتشر کردند آمده است یک فروند نفتکش این کشور حدود ساعت سیزده و سی دقیقه به وقت محلی (ده و سی دقیقه به وقت گرینویچ) در آب های بین المللی هدف حمله حوثی‌ها (انصارالله) قرار گرفت. در این بیانیه ادعا شده است یک فروند کشتی جنگی ائتلاف عربی، عملیات واکنش سریع را در دستور کار قرار داد و این حمله را ناکام گذاشت. در ین بیانیه به نوع سلاح مورد استفاده در این حمله اشاره ای نشده است.

در این بیانیه ادعا شده است، نفتکش عربستان در این حمله آسیب جزئی و غیرموثری دید و با اسکورت کشتی های ائتلاف عربی به مسیر خود به سمت شمال ادامه داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


سه شنبه 14 فروردین 1397 - 21:53:9