صالح الصماد ائتلاف سعودی را تهدید کرد !

دو شنبه 6 فروردین 1397 - 12:58:28
صالح الصماد ائتلاف سعودی را تهدید کرد !

تهران- الکوثر: صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد در صورتی که تجاوزات علیه کشور ما ادامه یابد این حق ماست که از همه ابزارهای موجود برای دفع آن استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مناسبت سه سال مقاومت مردم یمن برابر متجاوزان در تجمع میلیونی در میدان سبعین صنعا گفت مردم یمن توان ایستادگی و مقاومت و همچنین عزت و ایمان خود را به پیروزی با تمام دشواریهایی که با آن مواجهند ثابت کردند.  

الصماد تاکید کرد عربستان سعودی چندین دهه است که برای سیطره بر تصمیم گیری یمنیها تلاش کرده اما ناکام بوده است. 

وی افزود :« از همه نیروهای داخلی که در تجاوز خارجی به یمن مشارکت می کنند می خواهیم از این راه برگردند و گفتگو را ازسربگیرند. امیدواریم فرستاده جدید سازمان ملل متحد بداند که علت شکست فرستاده سابق جانبداری او از متجاوزان بود. ما با هر طرحی که توقف حملات و ازسرگیری مذاکرات را به دنبال داشته باشد برای حفظ ملت خود کنار خواهیم آمد.» 

الصماد از همه کشورهای عضو ائتلاف سعودی خواست از فرصتها استفاده کنند و مانع گفتگو بین یمنیها نشوند.

وی تاکید کرد ما از صلح عادلانه و آبرومندانه حمایت می کنیم. 

وی اضافه کرد :«عربستان سعودی به دنبال سرنگونی نظام یمن بود که توانسته است با قدرت و حمایت و ایستادگی مردم خود برابر آن مقاومت کند.  آمریکاییها به صورت مستقیم بر حملات متجاوزان نظارت می کنند و در آن مشارکت دارند به ویژه در مناطق ساحلی. » 

 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید 

 


دو شنبه 6 فروردین 1397 - 12:55:2