شیخ نعیم قاسم: مقاومت مسلحانه تنها راه آزادی فلسطین است

چهار شنبه 23 اسفند 1396 - 10:10:0
شیخ نعیم قاسم: مقاومت مسلحانه تنها راه آزادی فلسطین است

بیروت- الکوثر: معاون دبیر كل حزب الله لبنان در جلسه اختتامیه نشست همبستگی با فلسطین تاكید كرد برای آزادی فلسطین و بازگرداندن آن به آغوش کشورهای اسلامی راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نمانده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ نعیم قاسم عصر روز سه شنبه در اختتامیه این نشست كه از روز یكشنبه با حضور برخی چهره های مسلمان و مسیحی و یهودیان ضد صهیونیسم در منطقه جیه در جنوب لبنان برگزار شد گفت: سخن از راه حل سیاسی در شرایط بین المللی كنونی به نفع اسرائیل است كه از آینده می ترسد.

وی افزود: «معامله قرن» كه اكنون برای پایان دادن به مسئله فلسطین به دنبال آن هستند، امكان ندارد عملی شود.

معاون دبیركل حزب الله لبنان با اشاره به دخالت های آمریكا در منطقه از طریق به كار گرفتن تروریست ها و حمایت از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن و سركوب بحرینی ها تصریح كرد آمریكا به منطقه شدیدا آسیب رسانده است.

شیخ قاسم اظهار داشت: حاكمان كشورهای عربنی كه به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند حق ندارند بر مردم این کشورها حكومت كنند.

وی خاطرنشان كرد: صرفنظر از هر تصمیمی که آمریکا بگیرد، قدس پایتخت ابدی فلسطین خواهد ماند... اوضاع به همین وضع نخواهد ماند و صبح امید نزدیک است و مقاومت، افق های روشنی پیش رو دارد.

در جلسه اختتامیه این نشست، پیش از معاون دبیر كل حزب الله لبنان، «اسماعیل هنیه» از طریق ویدیو كنفرانس از نوار غزه برای حاضران به ایراد سخنرانی پرداخت.

رییس دفتر سیاسی جنبش گفت: هدف ما ناكام گذاشتن تصمیم رئیس جمهوری آمریكا درباره قدس و انتقال سفارت ایالات متحده آمریكا از تل آویو به قدس اشغالی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 23 اسفند 1396 - 10:9:26