رای الیوم: ترور سید حسن نصرالله به معنای نابودی رژیم صهیونیستی است

جمعه 18 اسفند 1396 - 16:21:45
رای الیوم: ترور سید حسن نصرالله به معنای نابودی  رژیم صهیونیستی است

تهران- الکوثر: روزنامه اینترنتی «رای الیوم» در مقاله ای به نوشت :هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی برای ترور سید حسن نصرالله، نابودی این رژیم را تسریع می‌کند

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «رای الیوم» در مقاله ای به قلم فوزی بن یوسف بن حدید تحت عنوان «چه کسی اول کنار خواهد رفت؟ ... سید حسن نصرالله یا بنیامین نتانیاهو» نوشت: پس از آن که سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان تهدید کرد رژیم صهیونیستی را از روی نقشه حذف می کند و پس از آن که در دل صهیونیستها و شهرک نشینان رعب و وحشت زیادی ایجاد کرد، این رژیم تصمیم گرفت سیاست ترور و تهدید را در دستور کار قرار دهد، سیاستی که این رژیم نژاد پرست صهیونیستی از همان آغاز اجرا کرد.

رای الیوم افزود: اسرائیل در جستجوی خروجی های دردناکی برای نابودی سید حسن نصرالله با هدف ساکت کردن صدای جنبش حزب الله است و به همین خاطر گروهی از عناصر خبره و آزموده دستگاه های امنیتی خود از موساد و شاباک را برای جمع آوری اطلاعات از سید حسن نصرالله و رصد تحرکات او با هدف ترور و حذف وی اختصاص داد، اقدامی که مورد سخره و تحقیر قرار گرفت زیرا دبیرکل جنبش حزب الله لبنان ایمان قوی دارد و باکی از این تهدیدات و اظهارات ندارد.
به نوشته رای الیوم، این برای نخستین بار نیست که اسرائیل سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان را تهدید می کند. پیشتر نیز بارها تهدید کرده و موفق نبوده زیرا خوی این رژیم متجاوز و نژادپرست فقط خونریزی و کشتار است. اسرائیل از همه خطوط قرمز عبور، هر تصمیمی که بخواهد اتخاذ و هر طور که بخواهد اجرا می کند.
رای الیوم نوشت: رژیم اشغالگر قدس یاسر عرفات رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین را نیز تهدید و در روز روشن با استفاده از سم وی را ترور کرد. دستگاه های اطلاعاتی این رژیم تاکنون تعدادی از سران و مبارزان جنبش مقاومت فلسطین و لبنان مانند شیخ احمد یاسین، دکتر عبدالعزیز الرنتیسی، عماد مغنیه و دیگران را در فلسطین، سوریه یا تونس ترور کرده اند. اسرائیل امنیت این کشورها و تمامیت ارضی آن ها را نقض و با اطمینان و فراغ بال، افراد مد نظر را ترور می کند و هیچ نیروی امنیتی، پلیس یا دستگاه اطلاعاتی مقابل آن نمی ایستد. این شرایط این بار کاملا فرق می کند و متفاوت است. اسرائیل در جستجوی انسان و شخصیتی است که در میان امت عربی و اسلامی و دیگران وزن و جایگاهی دارد و از هر سو تحت محافظت چند لایه امنیتی است. دبیرکل جنبش حزب الله لبنان معتقد است آنچه به او رسیده نمی‌توانست نرسد و آنچه به او نرسیده نمی‌توانست برسد و سید حسن نصرالله به آن چه که خداوند متعال برای وی مقدر کرده است، ایمان دارد.
رای الیوم درادامه نوشت : حال اگر رژیم صهیونیستی دست به چنین ریسک خطرناکی بزند، نابودی آن قطعی و نزدیک خواهد شد زیرا همه جنبش حزب الله لبنان به همراه ایران قیام خواهند کرد و از شرق و غرب و شمال و جنوب بر اسرائیل یورش خواهند برد و تنها زمانی آرام خواهند شد که دیگر صهیونیستی در فلسطین اشغالی نباشد، هرچند در این مسیر جانفشانی های زیادی انجام دهند و خون های بسیاری تقدیم کنند. سید حسن نصرالله نماد و الگویی برای جهاد علیه رژیم صهیونیستی و رهبر و فرمانده همه سامان دهندگان و دست اندرکاران حزب الله است، بنابراین هر گونه تلاش برای ترور این شخصیت به معنای انقلاب عظیم و خروشان علیه موجودیت رژیم صهیونیستی و نابودی کلی و نهایی آن خواهد بود. حال در چنین شرایطی آیا اسرائیل چنین کاری خواهد کرد و دست به چنین اقدام جنون آمیزی خواهد زد؟
به نوشته این روزنامه، اما نتانیاهو که به روابط خوب با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا افتخار می کند و مقابل دوربین های مختلف به این رابطه مباهات می ورزد، پس از بازگشت از آمریکا با امور غیر منتظره ای مواجه خواهد شد. پرونده بازجویی از وی همچنان باز است و ادامه دارد و هر روز که می گذرد حقایق جدیدی آشکار می شود. همین دیروز بود که رسانه های اسرائیلی اعلام کردند یکی از نزدیک ترین مشاوران ترامپ برای شهادت دادن علیه نتانیاهو و همسر وی در پرونده مالی سنگین، آمادگی دارد. پرونده های فساد مالی مختلف در روزهای اخیر که در آن نتانیاهو و افراد نزدیک به وی متهم اصلی هستند کابینه دموکراتیک ادعایی وی (نتانیاهو) را به فاسد ترین کابینه در اسرائیل تبدیل کرده است، اما آنچه مایه شگفتی است این است که نتانیاهو همچنان بر ماندن بر مسند قدرت اصرار دارد و هیچ یک از این اتهامات را نمی پذیرد، زیرا طرح وی هنوز کامل نشده است.

روزنامه اینترنتی «رای الیوم» درپایان تصریح کرد:  نتانیاهو دیر یا زود دست به خودکشی سیاسی می زند و جهان سیاست را کنار خواهد گذاشت. نتانیاهو به زودی خوار و ذلیل در مقابل بازرس می ایستد، اتفاقی که پیشتر برای ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین اسرائیل و دیگر مقامات بلندپایه این رژیم رخ داده است. نتانیاهو راهی به جزء اذعان به حقیقت ندارد، این که به سزای عملش برسد و محاکمه و خوار و ذلیل از دولتی که خود آن را تشکیل داده است خارج شود و طبعا باید انتخابات جدید برگزار شود. چیزی که ما در خصوص آن مطئنیم این است که همه مقامات رژیم صهیونیستی فاسد، آن هم از نوع حرفه ای هستند. به همین خاطر بسیاری از آنان در پی محکوم شدن به فساد مالی یا اخلاقی یا هر دو، مجبور به کناره گیری از سمت شان می شوند و این چیزی است که به طور حتم در انتظار نتانیاهو است تا این که اسطوره ای به نام نتانیاهو پایان یابد و تصمیم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس تغییر کند و این تصمیم عملا لغو شود.
نتانیاهو تصور می کند باقی خواهد ماند و سید حسن نصرالله کنار خواهد رفت، ولی واقعیت چیز دیگری است و روزهای آینده ثابت می کند کسی که بر لبه پرتگاه حرکت می کند لاجرم در آن می افتد، هرچند که مهارت بالایی داشته باشد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 18 اسفند 1396 - 16:21:36