ادامه کشتار غیرنظامیان سوری به دست ائتلاف متجاوز آمریکایی

چهار شنبه 9 اسفند 1396 - 10:5:35
ادامه کشتار غیرنظامیان سوری به دست ائتلاف متجاوز آمریکایی

دمشق- الکوثر: جنگنده های ائتلاف متجاوز آمریکایی دست به کشتار جديد غير نظاميان در سوريه زدند و با بمباران حومه شرقي ديرالزور در شرق سوريه دست کم 24 غير نظامي را به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از منابع محلی اعلام کرد جنگنده های ائتلاف آمریکایی قتل عام جدیدی علیه غیر نظامیان سوری مرتکب شدند و با بمباران یکی از مراکز استقرار آوارگان در منطقه ظهرة العلونی در شرق دیرالزور دست کم 24 شهروند سوری را به شهادت رساندند.

منابع محلی افزودند بر اثر حملات هوایی جنگنده های ائتلاف آمریکایی به منطقه ظهرة العلونی همچنین شماری غیر نظامی زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است . این حمله همچنین خسارت های زیادی به خانه ها و اموال ساکنان این منطقه وارد کرده است.

جنگنده های ائتلاف تحت امر آمریکا روز یکشنبه گذشته نیز با بمباران مناطق مسکونی در دو روستای الشعفه و ظهرة العلونی در حومه شرقی دیرالزور دست کم 29 غیر نظامی سوری را شهید کردند.

جنگنده های آمریکایی سه شنبه هفته گذشته نیز روستای البحره در حومه شرقی دمشق را بمباران کردند که دست کم 16 غیر نظامی بر اثر این حمله جان باختند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


چهار شنبه 9 اسفند 1396 - 10:5:23

دسته بندی :