سفر وزیر گردشگری عمان به تهران

یک شنبه 6 اسفند 1396 - 9:55:12
سفر وزیر گردشگری عمان به تهران

تهران- الکوثر: وزیر گردشگری سلطان نشين عمان در صدر هیئتی به‌منظور دیدار با علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشورمان وارد تهران شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  احمد بن ناصر المحرزی، وزیر گردشگری عمان با هدف تقویت و توسعه روابط گردشگری بین دو کشور ظهر دیروز وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قرار گرفت.

وزیر گردشگری عمان در این سفر، علاوه بر دیدار با علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در طول سه روز اقامت خود در ایران از برخی اماکن فرهنگی‌‎تاریخی و جاذبه‌های گردشگری کشورمان در تهران و استان فارس بازدید می‌کند.

بازدید از موزه جواهرات، بازدید از مراکز تفریحی‌کوهستانی توچال، دیزین، بازدید از یکی از مراکز درمانی تهران، نشست با فعالان بخش‌های خصوصی و دولتی حوزه گردشگری، در روزهای شنبه و یکشنبه و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی‌تاریخی و آثار گردشگری استان فارس در روز دوشنبه 7 اسفند از بخش‌های دیگر برنامه‌های سفر سه‌روزه این هیئت عمانی به ایران است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


یک شنبه 6 اسفند 1396 - 9:55:8