وحشت صهیونیست‌ها از هم پیمانی مقاومت عراق با حزب الله

پنج شنبه 3 اسفند 1396 - 21:10:2
وحشت صهیونیست‌ها از هم پیمانی مقاومت عراق با حزب الله

بغداد- الکوثر: یک روزنامه رژیم صهیونیستی در واکنش به سفر شیخ اکرم الکعبی به لبنان، از وعده وی مبنی بر اتحاد با حزب الله در جنگ احتمالی آینده با این رژیم، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه «تایمز آو ایزراییل» ضمن انتشار گزارشی با عنوان «پیمان گروه‌های عراقی برای پشتیبانی از حزب‌الله در جنگ علیه اسرائیل» به سفر اخیر «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به لبنان به ‌مناسبت بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت «عماد فائز مغنیه» فرمانده فقید حزب‌الله، واکنش نشان داد.

این روزنامه صهیونیستی، مقاومت اسلامی نُجَباء را جنبشی «قدرتمند» توصیف کرد و نوشت: نُجَباء و حزب‌الله لبنان از سال ۲۰۱۳ شانه ‌به ‌شانه در حمایت از نیروهای دولتی سوریه و به ‌خصوص در نبرد علیه داعش در شرق این کشور جنگیده‌اند.

تایمز آو ایزراییل با بیان این که نُجَباء و حزب‌الله هردو مورد حمایت ایران هستند؛ عملیات آزادسازی شهر بوکمال را صحنه اتحاد این دو گروه مقاومت برای «بیرون راندن داعش از شهرهای کلیدی شرق سوریه» توصیف کرد.

این روزنامه افزود: الکعبی بر مزار عماد مغنیه متعهد شد که در صورت بروز جنگ جدیدی علیه اسرائیل، در کنار متحد لبنانی خود، حزب‌الله خواهد ایستاد.

تایمز آو ایزراییل در پایان خاطرنشان کرد: دبیرکل نُجَباء گفته است «ما همانطور که در عراق و سوریه در یک جبهه در کنار حزب‌الله جنگیده‌ایم، در نبرد علیه اسرائیل نیز در یک صف واحد و در یک جبهه مشترک خواهیم جنگید».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


پنج شنبه 3 اسفند 1396 - 21:9:44