سفیر ایران در بغداد: کمیته امنیتی چهار جانبه ضدداعش منحل نمی‌شود

پنج شنبه 3 اسفند 1396 - 16:26:12
سفیر ایران در بغداد: کمیته امنیتی چهار جانبه ضدداعش منحل نمی‌شود

بغداد،‌ الکوثر: سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد تاکید کرد به رغم شکست داعش، همکاری امنیتی بین ایران، عراق، سوریه و روسیه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ایرج مسجدی»، امروز پنج شبنه اعلام کرد با شکست داعش، همکاری نظامی بین ایران و عراق در آینده طبعا کاهش خواهد یافت ولی فعالیت کمیته امنیتی چهارجانبه ضدداعش متوقف نخواهد شد.

مسجدی افزود، همکاری نظامی ایران و عراق در زمینه مبارزه با داعش به طور چشم گیری قابل توجه بود، اما طبیعی است که پس از موفقیت ها و پیروزی های عراق در شکست دادن و نابود کردن داعش، این نوع همکاری در آینده به نوعی کاهش خواهد یافت.

وی گفت، همکاری امنیتی و دفاعی بین دو کشور مانند گذشته به قوت خود باقی است، اما این همکاری در بخش لجستیکی و تسلیحاتی اکنون کاهش یافته است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد کمیته امنیتی چهارجانبه با حضور نمایندگان ایران، عراق، روسیه و سوریه به فعالیت خود در مرحله کنونی و در زمینه امنیتی و اطلاعاتی و مبارزه با داعش و تروریسم ادامه خواهد داد و این سبب افزایش امنیت عراق خواهد شد. فعالیت این کمیته می تواند به هر چهار کشور در زمینه امنیتی کمک کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


پنج شنبه 3 اسفند 1396 - 16:26:0