پاسخ وزارت امور خارجه به ادعای واهی بحرین

پنج شنبه 19 بهمن 1396 - 10:9:9
پاسخ وزارت امور خارجه به ادعای واهی بحرین

تهران- الکوثر: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اتهامات حکومت بحرین به جمهوری اسلامی ایران را کذب و بی اساس دانست و آن را قویا رد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر‏، بهرام قاسمی با اشاره به ادعای وزارت کشور بحرین در خصوص کشف شبکه موهوم تروریستی مرتبط با انفجار یک خط لوله انتقال نفت و ارتباط دادن آن به ایران، اتهامات حکومت بحرین به نهادهای کشورمان را کذب و بی اساس دانست و آن را قویا رد کرد.

قاسمی افزود: بهتر آن است مقامات بحرینی به جای مطرح کردن اتهام های تکراری و مطرح کردن سناریوهای کهنه و تاریخ مصرف گذشته، رویکرد امنیتی - پلیسی و سرکوب مطالبات مشروع مردم را کنار بگذارند و از طریق گفتگوی جدی با مردم خود به بحران در این کشور پایان دهند و متوهمانه و ناشیانه به دنبال فرافکنی مشکلات و بحران های داخلی خود و آدرس غلط دادن نباشند.

وزارت کشور رژیم آل خلیفه در ادامه تلاش‌های برای فرافکنی مشکلات داخلی خود مدعی شد یک «گروه تروریستی» وابسته به ایران را بازداشت کرده است.

وزارت کشور این رژیم عصر چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد اعضای گروهی را که اقدام به منفجر کردن لوله انتقال نفت «بوری» کرده بود، دستگیر کرده است. منامه مدعی است این گروه 4 نفره دستورها و آموزش‌هایی از ایران دریافت کرده‌ است!

خط لوله نفت بوری 10 نوامبر سال 2017 به دست افراد ناشناس منفجر و موجب آتش سوزی گسترده در منطقه شد.

حاکمان بحرین درصدد هستند هرگونه اعتراض مسالمت آمیز به سیاست‌های خود را به بیرون از بحرین به ویژه ایران ارتباط دهند.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 19 بهمن 1396 - 10:8:59

دسته بندی :