ولایتی: تلاش آمریکا برای تجزیه سوریه ناکام خواهد ماند

چهار شنبه 18 بهمن 1396 - 13:56:3
ولایتی: تلاش آمریکا برای تجزیه سوریه ناکام خواهد ماند

تهران- الکوثر: مشاور رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت آمریکایی ها بنا دارند کشور سوریه را تجزیه کنند ولی قطعا این آرزو تحقق پیدا نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره تلاش های آمریکا برای تجزیه سوریه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی سوریه حمایت می کند و هیچ گونه تجاوزی را به خاک سوریه نمی پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم محترم شمردن مرزهای بین المللی افزود: ملت سوریه و حامیان آن آمریکا را از منطقه شرق فرات بیرون می کنند.

ولایتی خاطرنشان کرد: بنای آمریکایی ها این است تجزیه ای در خاک سوریه ایجاد کنند و مقدمه ای فراهم کردند تا در شرق فرات در منطقه کردنشین کشوری مستقل ایجاد کنند و آن را به رسمیت بشناسند اما قطعا این آرزو محقق نمی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بدون تردید مردم سوریه و متحدان آنها که نیروهای داوطلب حزب الله، حیدری، فاطمیون و زینبیون هستند چنین اجازه ای به آمریکا نخواهند داد و ایران نیز بی تردید مثل گذشته به سوریه کمک می کند.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا آمریکایی ها را در این آرزوی شیطانی ناکام خواهیم گذاشت و اکثر مردم کرد سوریه به تمامیت ارضی سوریه پایند هستند.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 18 بهمن 1396 - 13:54:54