افزایش حامیان مبارزه مسلحانه بارژیم صهیونیستی

شنبه 7 بهمن 1396 - 8:24:22
افزایش حامیان مبارزه مسلحانه بارژیم صهیونیستی

رام الله- الکوثر: نتایج تحقیق دانشگاه تل آویو نشان می دهد آمار حامیان داوطلب مبارزه مسلحانه با اسرائیل در طول یک ماه گذشته از ۲۱ درصد به ۳۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اقدامات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درخصوص شناسایی شهر قدس بعنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی موجب افزایش ۱۰۰ درصدی شمار داوطلبان مبارزه مسلحانه با رژیم اشغالگر قدس شده است.

در تحقیق آماری فوق که توسط دانشگاه تل آویو انجام شده آمار حامیان داوطلب  مبارزه مسلحانه با اسرائیل در طول یک ماه گذشته از ۲۱ درصد به ۳۸ درصد افزایش یافته است و همزمان شاخه حماس ضمن اشاره به دو انتفاضه قبلی از سال ۱۹۸۷ تا کنون، انتفاضه سوم را بهترین پاسخ به اقدام اخیر ترامپ می داند.

همچنین بر اساس گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»،  حامیان  " طرح صلح با اسرائیل " در میان فلسطینیان در طول ۷ ماه گذشته از ۴۵ درصد به ۲۶ درصد کاهش یافته است.

 گزارش شین بت ( سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ) هم نشان می دهد درپی تصمیم ترامپ برای شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل، حملات در نوار غزه و کرانه غربی سه برابر افزایش یافته  و  از ۸۴ مورد در ماه نوامبر و ۷۱ مورد در ماه اکتبر به ۲۴۹ مورد در ماه دسامبر رسیده است .


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید


شنبه 7 بهمن 1396 - 8:24:12