شکنجه شديد بن‌طلال در زندان فوق امنيتي «حائر»

سه شنبه 26 دی 1396 - 17:22:28
شکنجه شديد بن‌طلال در زندان فوق امنيتي «حائر»

تهران- الكوثر: یک روزنامه انگليسي فاش کرد که ولید بن‌طلال شاهزاده میلیاردر سعودی بعد از انتقال از هتل ریتز کارلتون به زندان مخوف «حائر» به شدت در حال شکنجه است.

به گزارش پايگاه شبکه الکوثر، روزنامه انگليسي «اکسپرس»، بر اساس جزئیات جدیدی که از وضعیت «الولید بن طلال» شاهزاده میلیاردر سعودی منتشر شده است، او در زندان «حائر» به شدت شکنجه مي‌شود.

اين روزنامه فاش کرد که وليد بن طلال بعد از اینکه از هتل ریتز کارلتون به زندان فوق امنیتی حائر منتقل شده، شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، ماجرا بعد از آن رخ داده که شاهزاده سعودی از پرداخت غرامتی که دولت عربستان برای او تعیین کرده است سر باز زده و به همین دلیل تحت شکنجه قرار گرفته است.

بر اساس اين گزارش، از ولید خواسته شده تا ۷۲۸ میلیون پوند برای آزادی خود به دولت عربستان بدهد که او با پرداخت این مبلغ مخالفت کرده است. بر اساس این خبر هنوز ۶۰ نفر از شاهزادگان و مسئولان پیشین سعودی که در جریان طرح مبارزه با فساد بازداشت شده بودند، آزاد نشده اند.

این در حالی است که فعالان رسانه ای عربستانی اخیرا ادعا کرده اند که به زودی پرونده شاهزاده ها و مسئولان پیشین عربستانی که بازداشت شده بودند، بسته خواهد شد.


برای اطلاع از آخرین اخبار ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار عربستان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 26 دی 1396 - 17:22:20