ذوق‌زدگی‌ مقام صهیونیست از اقدامات بن‌سلمان‌

چهار شنبه 20 دی 1396 - 8:21:31
ذوق‌زدگی‌ مقام صهیونیست از اقدامات بن‌سلمان‌

تهران- الکوثر: رئیس حزب «کار» رژیم صهیونیستی با ذوق‌زدگی‌ از اقدامات محمد بن‌سلمان‌، ولیعهد عربستان سعودی، او یک انقلابی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «اسحاق هرتزوگ» رئیس حزب «کار» و عضو کنست رژیم صهیونیستی در تمجید اقدامات و سیاست‌های‌ ولیعهد عربستان سعودی و همتای اماراتی او را هیجان‌انگیز و قابل توجه توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، وی گفت مواضع «محمد بن‌سلمان» و «محمد بن‌زاید» ولیعهدهای سعودی و امارات «هیجان‌انگیز و قابل‌توجه» است.

هرتزوگ که با روزنامه الکترونیکی «ایلاف» عربستان گفت‌وگو می‌کرد، بن‌سلمان را یکی از «انقلابی‌ها» در خاورمیانه توصیف کرد و اظهار داشت که ولیعهد سعودی «تاریخ منطقه را از نو می‌سازد.»

این مقام صهیونیستی از کشورهای عربی منطقه از جمله از عربستان سعودی خواست برای خروج از «بن‌بست» در روند سازش تلاش کنند.

وی خواستار آن شد که به عربستان «جایگاهی ویژه (در قیمومیت) بر اماکن مقدس در قدس» داده شود.

این عضو پارلمان رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: «مرزهای حاکمیت اسرائیل بر قدس در مذاکرات مشخص می‌شود.»

وی همچنین فاش کرد که اخیرا به مصر سفر کرده و با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری این کشور دیدار داشته است. او همچنین از سفرهای متعدد خود به اردن و دیدارش با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان خبر داد.

طبق گفته این مسئول اسرائیلی، برخی کشورهای عربی از جمله مصر، اردن، عربستان سعودی، امارات، مراکش، بحرین، کویت و عمان منافع مشترکی با اسرائیل در مقابله با ایران و گروه تروریستی داعش دارند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 20 دی 1396 - 8:20:26