آیا بحرین از اتحادیه عرب اخراج می‌شود؟

پنج شنبه 14 دی 1396 - 22:59:55
آیا بحرین از اتحادیه عرب اخراج می‌شود؟

تهران- الکوثر: یک نویسنده فلسطینی اخراج بحرین را از اتحادیه عرب به‌علت‌ خیانت به قدس خواستار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی الصالح از نویسندگان فلسطینی در مطلبی که در روزنامه القدس العربی منتشر شد، اخراج دولت بحرین از اتحادیه عرب به دلیل مواضع خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه این کشور در حمایت از رژیم صهیونیستی و فرعی خواندن مساله فلسطین را خواستار شد.

وی نوشت: دولت بحرین نه تنها از اجماع عربی درباره مساله فلسطین خارج شده و به سوی عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی گام برمی دارد، بلکه می خواهد مساله فلسطین از جدول مسائل عربی کاملا پاک شود.

این نویسنده فلسطینی تأکید کرد: در حالی که دولت بحرین مواضع شرم آور و خائنانه ای به نمایش گذاشته است، نمی توان از مواضع درخشان و افتخارآمیز ملت بحرین بی تفاوت گذشت. بیش از 25 سازمان سیاسی و اجتماعی و جمع کثیری از شخصیت های این کشور سفر ذلیلانه هیأت بحرینی به سرزمین های اشغالی را محکوم و بر لزوم محاکمه اعضای این هیأت و ابدی بودن پایتختی قدس برای فلسطین تأکید کردند.

علی الصالح ادامه داد: درخواست اخراج بحرین نشان دهنده مخالفت مطلق ملی با مواضع خائنانه این دولت است که با مبانی ملت و گروه های پویای ملت اصیل بحرین کاملا مغایرت دارد.

وی خاطرنشان ساخت: دولت بحرین در حالی به سوی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گام برمی دارد که ایران را خطری بزرگ قلمداد می کند. نظام هایی که علاقه مند به رابطه با صهیونیست ها هستند ایران را دشمن جلوه می دهند تا به اهداف شوم خود دست یابند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 14 دی 1396 - 22:59:34