هنیه: نبرد قدس را اراده مستحکم فلسطینی‌ها رقم خواهد زد

سه شنبه 12 دی 1396 - 18:28:21
هنیه: نبرد قدس را اراده مستحکم فلسطینی‌ها رقم خواهد زد

قدس- الکوثر: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که نبرد قدس را فلسطینی‌ها با اراده مستحکم خود رقم خواهند زد. 

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر، از غزه، اسماعیل هنیه، اعلام کرد سرنوشت نبرد قدس را خیابان‌ها، کوهستان‌ها، تپه‌ها و خانه‌های موجود در قدس و دیگر اراضی فلسطین رقم خواهد زد. 
وی روز سه‌شنبه بر ضرورت مقابله همه‌جانبه در برابر راهبرد اشغالگری گفت: فلسطینی‌ها با اراده و مقاومت و پافشاری خود بر حقشان تمام تلاش‌های دشمن را برای تحریف و جعل به شکست خواهند کشید. 
هنیه تاکید کرد: از زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تصمیم نابخردانه خود را درباره انتقال سفارت کشورش به قدس، اعلام کرد، سران رژیم اشغالگر دچار این پندار شدند که زمینه برای برآورده شدن آنچه هدف تاریخی خود قلمداد می‌کنند، مهیا شده است و در این باره یک بار حزب لیکود و بار دیگر کنست به تکاپو افتاده است، اما فرجام و سرانجام قدس را لیکود یا کنست یا کاخ سفید مشخص نمی‌کند، بلکه ماهیت عربی و اسلامی آن در طول تاریخ، مشخص کننده سرانجام آن است. 
وی تاکید کرد که ما در برابر واقعیت‌های موجود بر راهبرد مقابله همه جانبه با هدف به شکست کشاندن تصمیم‌های آمریکا و اسرائیل تاکید می‌کنیم.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 12 دی 1396 - 18:28:13