انتقاد خطیب مسجدالأقصی از رژیم‌های‌ عربی

شنبه 9 دی 1396 - 23:1:48
انتقاد خطیب مسجدالأقصی از رژیم‌های‌ عربی

تهران- الکوثر: خطیب مسجدالأقصی از واکنش رژیم‌های‌ عربی به تصمیم ترامپ درباره قدس انتقاد کرد و آن را ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی ضمن محکومیت واکنش نامناسب کشورهای عربی به اقدام ترامپ در خصوص قدس، این گونه موضع گیری ها را عقب نشینی از قدس دانست که در آینده منجر به عقب نشینی از مکه و مدینه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی تاکید کرد عقب نشینی در مورد قدس به عقب نشینی از مکه و مدینه منوره منجر خواهد شد.

صبری امروز (شنبه) در گفتگو با روزنامه القدس العربی گفت: قدس پایتخت فلسطین است و نه ابودیس و بیت حنینا!

خطیب مسجد الاقصی ضمن انتقاد از واکنش کشورهای عربی به اقدام ترامپ در خصوص قدس گفت: واکنش کشورهای عربی نا امید کننده است.

وی گفت: عقب نشینی و اهمال نسبت به قدس به عقب نشینی از مکه و مدینه منجر می شود، فلسطین و قدس و اقصی سه مفهوم متلازم با یکدیگر هستند، هنگامی که نام فلسطین برده شود قدس و اقصی نیز یادآور می شود، این سه مفهوم از یکدیگر جدایی ناپذیرند. تنها قدس پایتخت فلسطین است نه ابودیس و بیت حنینا که از سوی ترامپ و برخی منافقان عرب مطرح شده است.

شیخ صبری در خصوص واکنش های عربی گفت: هیچ کشوری روابط خود با آمریکا را قطع نکرد و حتی هیچ کشوری سطح روابط خود با آمریکا را کاهش نداد و در هیچ کشوری سفیر آمریکا فرا خوانده نشد و تنها به صدور بیانیه هایی در محکومیت این اقدام آمریکا بسنده کردند و این به معنای عقب نشینی از قدس است.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 9 دی 1396 - 23:1:24