در کنفرانس امنیت سایبری مطرح شد: ایران تهدید جدی است

دو شنبه 4 دی 1396 - 17:51:41
در کنفرانس امنیت سایبری مطرح شد: ایران تهدید جدی است

تهران- الکوثر: مقامات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیت سایبری تل‌آویو، ایران را تهدید جدی برای اسرائیل دانستند و فضای مجازی را به یک سلاح هسته‌ای نرم و خاموش توصیف کردند.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کنفرانس امنیت فضای مجازی «کالکالیست» در تل‌آویو از امروز (دوشنبه) آغاز شده و مقامات ارشد مختلفی از رژیم صهیونیستی در آن سخنرانی و به طرح ادعاهای بی‌پایه و اساس تکراری علیه ایران پرداختند.

 ژنرال «امیر ابوالعافیه» معاون ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در این همایش گفت: حتی با وجود توافق هسته‌ای با غرب، ایران هنوز هم تهدیدی برای اسرائیل است.

ابوالعافیه همچنین با ادعای اینکه گروه تروریستی داعش هنوز به طور کامل نابود نشده است، گفت: آنها تغییر شکل داده و در حال بازیابی هستند. داعش هنوز هم تهدید است.

 

درهمین زمینه بخوانید: بزرگترین خطر برای اسرائیل به روایت رئیس سابق موساد

 

وی با بیان اینکه فاصله زمانی بین دو جنگ، کلید پیروزی یا بازدارندگی در جنگ بعدی است، افزود: ما رقابت شدیدی با ایران، حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی برای یافتن تهدیدات داریم و باید با خلاقیت بیشتر، از آنها آماده‌تر باشیم.

«تامیر پاردو» رئیس پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) هم به عنوان یکی از سخنرانان در این همایش گفت: فضای مجازی یک سلاح اتمی نرم و خاموش است. این تهدید هنوز به درستی در میان کشورها، دولت‌ها و صنایع درک نشده است.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


دو شنبه 4 دی 1396 - 17:45:13