زلزله دیشب ۸ مصدوم در ساوه بر جای گذاشت

پنج شنبه 30 آذر 1396 - 9:42:54
زلزله دیشب ۸ مصدوم در ساوه بر جای گذاشت

تهران- الکوثر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی اعلام کرد که بر اثر زلزله دیشب، فقط در ساوه ۸ نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی درخصوص زلزله دیشب کرج که در ساوه هم احساس شد گفت :  ارزیابی و گزارش‌های دریافتی حاکیست که خسارت خاصی در این استان نداشته ایم و تنها هشت مصدوم در شهرستان ساوه گزارش شده که عمدتا هنگام فرار و یا خروج از ساختمان اتفاق افتاده است.

فرخی با اشاره به اینکه به غیر از این مورد هیچ مشکل خاصی در استان مرکزی نداشته ایم افزود: کلیه دستگاه‌های مربوط و تمام شهرستان‌های استان در آمادگی کامل برای حوادث احتمالی قرار دارند.
 فرماندار ساوه هم گفت: در پی زلزله پنج و 2 ریشتری مشکین دشت و کرج که در ساوه نیز احساس شد، بلافاصله نشست ستاد بحران شهرستان را برگزار کردیم.
بهاروند با اشاره به اینکه غیر از این هشت مصدوم، هیچگونه تلفات جانی یا مالی در سطح شهرستان ساوه نداشتیم افزود : به ارگان‌هایی مانند ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها تاکید کردیم که فضا‌های قابل اسکان خود را در اختیار مردم قرار دهند همچنین در بارگاه امامزاده سید اسحاق هم زمینه برای اسکان شهروندان مهیاست.

سلیمی رئیس امداد و نجات هلال احمر کشور هم گفت : گزارش ما از استان مرکزی کامل شده است و خوشبختانه هیچ نوع خسارتی در شهرستان‌های این استان گزارش نشده است.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 30 آذر 1396 - 9:41:42