خطر جهانی رژیم صهیونیستی به روایت امام موسی صدر

چهار شنبه 29 آذر 1396 - 10:0:40

امام موسی صدر معتقد است، خطر رژیم صهیونیستی تنها به فلسطین یا بخش هایی از جهان عرب که در حال حاضر اشغال شده اند، محدود نمی شود، بلکه دامنۀ آن چنان گسترده است که همۀ مناطق شرق و حتی غرب را نیز تهدید می کند.

تهران- الکوثر:   امام موسی صدر در تلویزیون کویت در سخنرانی خود با عنوان «بعد دینی مسئلۀ فلسطین» خطر جهانی رژیم اسرائیل را گوشزد کرد . این سخنرانی در تاریخ 1970/2/25 ایراد شده است.

امام موسی صدر می گوید: صهیونیست ها در فسادانگیزی در دنیا و دور شدن دنیا از دین و سیطره جویی بر دنیا و بسیاری دیگر از اقدامات ویرانگر مشهورند. آمارها نیز نشان می دهد که بیشترین سهم در تجارت شراب و بیشترین نقش در فاسد کردن دنیا و بیشترین شرکت هایی که فیلم های مبتذل و فاسد تولید می کنند و دیگر ابزارهایی که برای نابودی بشریت و هرزه کردن جوانان از دختر و پسر به کار گرفته می شود، از آنِ صهیونیستهاست. آنان افکارِ ویرانگر بسیاری دارند که آنها را در قالب اندیشه های فلسفی و اجتماعی در دنیا منتشر می کنند.دوست دارم تأکید کنم که خطر اسرائیل تنها به فلسطین یا بخش هایی از جهان عرب که در حال حاضر اشغال شده اند، محدود نمی شود، بلکه دامنۀ آن چنان گسترده است که همۀ مناطق شرق و حتی غرب را نیز تهدید می کند. ولی، متأسفانه، حماقتِ جهانیِ ناشی از غروری که در برخی دولت های استعمارگر وجود دارد، عملاً مانع از آن است که ابعاد این حقیقت درک شود. شاید گمان می برند هر لحظه که بخواهند می توانند اسرائیل را سر جای خود بنشانند، ولی همۀ اینها خیال باطل است.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


چهار شنبه 29 آذر 1396 - 10:0:6

دسته بندی :